نرم افزارحسابداری صدگان

با لایحه یک جانبه اصلاح قانون کار مخالفيم.

0 626

حسابداراپ

رئیس فراکسیون کارگری مجلس از مخالف مجلس با لایحه ارسال شده دولت مبنی بر اصلاح قانون کار خبر داد و گفت: ما قبلا هم به دولت اعلام کرده بودیم که با تنظیم چنین لایحه ای که نظر کارگر و کارفرما در آن دیده نشده است، مخالفیم.

.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر ، با اشاره به ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه اظهارداشت: فراکسیون کارگری قبلا اعلام کرده بود که با هر اقدام یک جانبه گرایانه در اصلاح قانون کار مخالف است.

.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این لایحه را یک جانبه می دانیم که به نفع یک طرف و برعلیه طرف دیگر است. درحالی که کارگر و کارفرما در حال مذاکره بودند دولت این لایحه را تنظیم کرده و اتفاقا به طرفین گفته که ما نظر شما را در لایحه گنجانده ایم که در پاسخ به دولت گفته شده که ما هنوز نظری نداده ایم که می گویید نظر شما را لحاظ کرده ایم!

پندار سیستم

.

رئیس خانه کارگر گفت: به نظر می رسد فقط نظر دولت در لایحه آورده شده است.

.

وی تاکید کرد: نظر کارگر و کارفرما در این لایحه اعمال نشده است. فراکسیون کارگری به صورت مکتوب اعلام کرده است که چنین لوایحی در مجلس از نظر این فراکسیون قابل رسیدگی نیست. ما قبلا هم به دولت اعلام کرده بودیم که با تنظیم چنین لایحه ای که نظر کارگر و کارفرما در آن دیده نشده است، مخالفیم.

.

محجوب خاطرنشان کرد: بهتر است که از قبل نظر ما را نسبت به آن بدانند و متوجه باشند که ما قبلا اظهار نظر کرده ایم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.