نرم افزارحسابداری صدگان

۲۵هزار ميليارد تومان سود؛ پيش‌روي سهامداران

2 421

حسابداراپ

 مدیران ۳۱۱ شرکت پذیرفته شده در بورس تهران مبلغ ۲۵۳ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال سود را برای سهامداران خود پیش‌بینی کردند. براساس جدیدترین گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، پیش بینی سود ۱۳ صنعت بورسی در پایان مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش و پیش‌بینی سود ۵ صنعت بورسی کاهش یافتند.

.

پندار سیستم

فلزات اساسی با ۱۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال، محصولات شیمیایی با دو هزار و ۸۳۸ میلیارد ریال و سیمان، آهک و گچ با یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال بیشترین پیش‌بینی سود را در یک ماه اخیر داشتند. بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی، استخراج کانه‌های فلزی، شرکت‌های چند‌رشته‌ای و مواد و محصولات دارویی، کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن، سایر واسطه‌گری‌های مالی و سایر محصولات کانی غیر‌فلزی از دیگر صنایعي بودند که پیش‌بینی سود آنها درطول یک ماه گذشته افزایش یافته است.

.

منبع : سنا

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. ثمانه می گوید

    با عرض سلام و ممنون از اطلاعات بروز و مفیدی که در سایت قرار دادید
    در مورد ترجمه یک مقاله با موضوع internal audit attributes and external audits reliance on internal audit:implications for audit fees ;که مقاله ۲۰۱۲ هستش میخواستم کمکم کنید اگه مقاله فارسی در این موضوع دارید لطفا معرفی کنید با تشکر

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و تشكر از اظهار لطف شما
    خير متاسفانه چنين مقاله اي را در اختيار نداريم.
    موفق باشيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.