نرم افزارحسابداری صدگان

پیش بینی ۲۳ کارشناس از قیمت طلا

0 660

حسابداراپ

 

در نظرسنجی این هفته سایت کیتکو کارشناسان به دودسته تقسیم شده اند که هیچ گروهی در اکثریت قرار نگرفته اند.
.

به گزارش  سایت طلا به نقل از کیتکو، در نظرسنجی این هفته سایت کیتکو از ۳۳ کارشناس این سایت ۲۳ نفر در این نظرسنجی شرکت نموده اند که در این میان ۹ نفر به افزایش،۱۱نفر به کاهش و ۳ نفر دیگر به عدم تغییر یا نوسان اندک بهای طلا در هفته جاری رای داده اند.
براساس این گزارش، این کارشناسان شامل معامله گران شمش طلا ،سرمایه گذاران بانکها ،بازرگانان بورس فیوچرز ، مدیران پولی و تحلیلگران نمودار تکنیکال می باشند.
.

براین اساس،کارشناسانی که به افزایش بهای طلا در هفته جاری معتقد می باشند بیان کرده اند با توجه به افت طولانی مدت بهای طلا در پی سیاستهای ضعیف بانکهای مرکزی جهان قیمت این فلز زرد در هفته جاری با افزایش مواجه خواهد شد.
.

این گزارش می افزاید،برخی دیگر از کارشناسان براین باورند با توجه به اینکه بازار وارد فصل افزایش قیمت شده است قیمت طلا در هفته جاری افزایش خواهد یافت.
.

پندار سیستم

کارشناسانی که به کاهش قیمت طلا در هفته جاری رای داده اند، اعلام کرده اند بهای طلا روز جمعه پس از انتشار نرخ بیکاری آمریکا به زیر کانال ۱۷۰۰ دلار رسید و افزایش شاخص دلار در هفته جاری منجر به کاهش قیمت این فلز زرد خواهد شد.
.

“فرانک لش” تحلیلگر بازار آتی براین باور است بازار ارز تاثیر زیادی روی قیمت طلا می گذارد بنابراین جای تعجب نیست که قیمت طلا روز جمعه با رشد شاخص دلار به بهای هفت هفته گذشته خود کاهش یافت.
.

این تحلیلگر اقتصادی در ادامه افزود: درحال حاضر سطح حمایتی بهای طلا ۱۶۲۰ دلار تا ۱۶۶۰ دلارمی باشد که در حال تغییر است و بازار در هفته جاری روند نزولی را در پیش خواهد گرفت.
.

کارشناسانی که به عدم تغییر یا ثبات اندک بهای طلا در هفته جاری رای داده اند بیان کرده اند بازار طلا در انتظار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سه شنبه هفته جاری می باشد.
.

بیل گلد من یکی از کارشناسان سایت کیتکو اظهار داشت: با توجه به مقارن بودن هفته جاری با طوفان سندی ، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ،کفرانسهای اروپا و انتخابات پارلمانی چین ، رویداد دیگری در هفته جاری وجود نخواهد داشت و طلا در محدوده ثابتی مبادله خواهد شد.

 

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.