نرم افزارحسابداری صدگان

وصول بیش از ۱۴ هزارمیلیارد تومان درآمد مالیاتی در ۶ ماهه نخست امسال

0 555

حسابداراپ

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به رشد ۱۵ درصدی درآمدهای مالیاتی در شش ماهه اول امسال گفت:رقم محقق شده درآمدهای مالیاتی در ۶ماهه نخست سالجاری را ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

.

علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این که اصلاح قانون امور مالیاتی به مجلس ارایه شده است افزود: در بخش درآمدهای مالیاتی مستقیم در ۶ ماه نخست سالجاری ۸۵ درصد از درآمدهای پیش بینی شده، تحقق یافته است .

.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشوربا اشاره به رشد ۱۵ درصدی درآمدهای مالیاتی در شش ماهه اول امسال رقم محقق شده درآمدهای مالیاتی در ۶ماهه نخست سالجاری را ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

.

پندار سیستم

وی تغییرات و اصلاحات صورت گرفته در لایحه قانون جدید را متناسب با نیازهای روز کشور خواند وتصریح کرد: کاستی های حوزه مالیات با اصلاح نظام مالیاتی برطرف خواهد شد.

.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهارداشت:در قالب قانون جدید، در حد بضاعت از فرار مالیاتی جلوگیری شده و مسیر دادرسی بهبود یافته است.

.

عسکری با بیان اینکه با حذف روش های سنتی دریافت مالیات ،عدالت محقق خواهد شد افزود:در قانون جدید روش های چانه زنی در تعیین مالیات به کلی حذف شده و این امر بر مبنای اصلاحات صورت گرفته انجام خواهد شد.

.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی اصلاح نرخ ها و گسترش پایه های مالیاتی ، اصلاح مشوق ها در جهت افزایش شفافیت ، ایجاد رقابت و حمایت از تولید ، ارتقاء جایگاه مالیات به عنوان ابزاری برای مدیریت اقتصاد کشور ، توسعه سیستم اطلاعات اقتصادی کشور ، ساده سازی و تسهیل فرایندها در جهت افزایش مشارکت عمومی ، ارتقاء فرهنگ مالیاتی از طریق پذیرش خوداظهاری مودیان و برقراری ضمانت های اجرایی متناسب را از بنیادی ترین تغییرات لحاظ شده در لایحه تحول نظام مالیاتی بیان کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.