نرم افزارحسابداری صدگان

لغو تصویب‌نامه هیئت وزیران در زمینه حذف فوق‌العاده بدی آب و هوای کارمندان

0 673

حسابداراپ

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار لغو تصویب‌نامه هیئت وزیران در زمینه حذف فوق‌العاده بدی آب و هوای کارمندان شد.

.

به گزارش کارمندنیوز به نقل از دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار لغو تصویب‌نامه هیئت وزیران در زمینه حذف فوق‌العاده بدی آب و هوای کارمندان شد.

.

نماینده مردم دشتستان از رئیس مجلس خواست تا تصویب‌نامه شماره ۶۵۶۴۷ت۴۸۰۹۲ به تاریخ ۷/۴/۱۳۹۱ هیت وزیران را به دلیل مغایرت با قانون لغو کند.

پندار سیستم

.

در بخشی از این نامه که خطاب به علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی است می‌خوانیم: با توجه به بند یک ماده ۶۸ در فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که صراحتاً به پرداخت فوق‌العاده حقوق مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا اشاره کرده و همچنین در بند الف ماده ۵۰ قانون پنج‌ساله پنجم آمده هیات وزیران به عنوان مرجع افزایش سالانه ضریب حقوق کارکنان مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین شده که متاسفانه بلعکس این قانون عمل شده است.

.

موسوی‌نژاد یادآور شده است: طبق استناد خود هیئت وزیران در تصویب نامه فوق‌الذکر این هیئت به اصل یکصد و سی هشتم قانون اساسی که در سطر سوم همین اصل آمده: مفاد تصویب‌نامه‌ها نباید با متن و روح قوانین مخالف باشد از این رو به دلیل تداخل این تصویب‌نامه با ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری همچنین ماده ۵۰ برنامه پنجساله پنجم تقاضای لغو تصویب‌نامه فوق‌الذکر را دارم.

.

وی اضافه کرد: بار مالی این تقاضا طبق سطر آخر بند الف ماده ۵۰ قانون پنج‌ساله پنجم توسعه در سقف اعتبارات مصوب مندرج در بودجه‌های سنواتی پیش‌بینی شده همچنین درصورت لزوم برای تامین منابع مالی می‌توان از ماده ۱۲۶ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور پرداخت سریع و جلوگیری از خسارات بیشتر و مشکلاتی که تا به حال رخ داده استفاده کرد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.