نرم افزارحسابداری صدگان

طرح بیمه صنوف کم درآمد

0 1,897

حسابداراپ

مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: ادامه اجرای طرح بیمه صنوف کم درآمد نیازمند اختصاص اعتبار از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و در صورتی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها تامین اعتبار کند، این طرح ادامه می‌یابد.

.
محمدحسین زدا با تاکید بر اینکه طرح بیمه صنوف کم درآمد یک طرح مشارکتی میان سازمان تامین اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها است، از آمادگی سازمان تامین اجتماعی در صورت تامین اعتبار سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ادامه اجرای طرح بیمه صنوف کم درآمد و گسترش پوشش این طرح به دیگر صنوف کم درآمد خبر داد.

.

وی به ایسنا عنوان کرد: هدفگذاری‌ها در تامین اجتماعی برای اجرای بیمه اجتماعی ۸۰۰ هزار نفر بوده است.

پندار سیستم

.
زدا در ادامه گفت: طرح بیمه صنوف کم درآمد از طریق ۴۷۸۴ شعبه تامین اجتماعی در سراسر کشور اجرا می‌شود و هیچ مشکلی برای افزایش افراد تحت پوشش وجود ندارد.

.

به گفته مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی، رانندگان درون و برون شهری، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور، کارکنان مراکز توانبخشی، مربیان مهدهای کودک، صیادان، زنبورداران و کارفرمایان صنفی کم درآمد، مشمولین این طرح هستند و افزایش هر گروهی منوط به تامین اعتبار آن است.
.

طرح بیمه اجتماعی صنوف کم درآمد با هدف گذاری بیمه یک میلیون نفر از بهمن ۸۹ آغاز شد و در این طرح افراد شاغل در صنوف کم درآمد می توانستند با پرداخت ۱۷درصد از حق بیمه کارفرمایی و پرداخت ۱۰ درصد از حق بیمه از سوی دولت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.