نرم افزارحسابداری صدگان

ضرورت اعمال معافیت‌های بیمه‌ای و مالیاتی برای بازیابی صنایع

0 549

حسابداراپ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح حمایت از تولید ملی درجلسات متعدد نمایندگان مجلس و نمایندگانی از دولت و بخش خصوصی درمرکز پژوهشها درحال بررسی است.

.

حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: درجلسات نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت و بخش خصوصی  موضوع معافیت مالیاتی،بیمه ای و بانکی صنایع  با هدف تنفس و بازیابی صنایع مورد بررسی قرار می گیرد.

.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ممکن است برخی پیشنهادات مطروحه بارمالی داشته باشد و مغایر برنامه پنجم باشد که تغییرو تصویب آن به دو سوم آرا نیاز داشته باشد.

.

پندار سیستم

وی درباره اهمیت این طرح گفت: درسال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و برای برون رفت از شرایط تحریم لازم است که موانع تولید برداشته شده و مردم را به صحنه تولید و اقتصاد بکشانیم.

.

فولادگر با تاکید بر این که خنثی کردن تحریمها نیازمند تسهیل شرایط تولید است اظهارداشت: طرح حمایت از تولید ملی با قید یک فوریت به مجلس ارایه خواهد شد و درسالجاری که با نام “حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی” نام گرفته تصویب شود.

.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن با تاکید براینکه نمایندگان مجلس با تخصیص ارز مرجع برای هر نوع کالایی از ابتدا مخالف بودند گفت: ‌وزارت صنعت، معدن و تجارت درنیمه اول برای واردات هر کالایی، ارز مرجع اختصاص می داد اما نظام ارزی کشور در شهریور ماه به یکباره دچار انقباض شد و به همین دلیل نابسامانی‌های ارزی و اقتصادی به وجود آمدو این کاراشتباهی بود که توسط مسوولان اجرایی انجام شد.

.

نماینده مردم اصفهان درمجلس  درباره کاهش تولید خودرو افزود: عدم تامین منابع و تسهیلات بانکی باعث کاهش تولید خودرو شده است و به دنبال کاهش تسیهلات بانکی به خودرو‌سازان آنها قادر به عمل به یکسری از تعهداتشان نبوده و نتوانستند پرداخت‌های به موقع به قطعه‌سازان داشته باشند از این رو تولید خود را کاهش دادند.

 

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.