نرم افزارحسابداری صدگان

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت طلا در روزهای آتی

0 610

حسابداراپ

با توجه به اینکه طلا چندین سال است در محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۸۰۰ دلار مبادله شده است پیش بینی می شود این فلز زرد در روزهای آتی از محدوده ۱۸۰۰ دلار فراتر نرود.

.
به گزارش  سایت طلا/شارپس پیکسلی، اخیرا تلاش برای توقف رشد بهای طلا در سطح مقاومتی اصلی تا حدی به نفع سرمایه گذاران عمل کرد و در عین حال این سطح نقطه ایده آلی برای شروع تصحیح قیمتها می باشد.
.

بر اساس این گزارش،در حال حاضر تصحیح قیمت جهانی طلا آغاز شده و به سطوح قیمتی تابستان نزدیک شده است. نمودار قیمت طلا به سمت روند نزولی پیش می رود که اعمال سیاستهای انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی جهان و خرید فیزیکی آن موجب روند صعودی این فلز زرد خواهد شد .
.

پندار سیستم

بر این اساس، اولین خط حمایتی طلا در هفته جاری سطح ۱۷۲۰ دلار است. در صورتی که طلا در قیمت بالای ۵۰ روزه خود حفظ شود تصحیح بهای این فلز به پایان می رسد و در صورتی که کاهش قیمت طلا در هفته جاری یا هفته بعد ادامه یابد انتظار می رود قیمتها تا پایان ماه جاری و قبل از انتخابات تصحیح شود.
.

این گزارش می افزاید، نمودار تکنیکال حاکی از این امر می باشد در صورتی که سطح حمایتی قیمت ۵۰ روزه طلا در ۱۷۲۰ دلار حفظ شود،خرید طلا در هفته جاری با سطح حمایتی جدید ۱۶۵۰ دلار (با کاهش یا افزایش ۲۰ دلاری) مواجه خواهد شد. قبل از اینکه طلا بتواند به قیمتهای بالاتر برسد باید در بالای قیمت ۲۰۰ روزه خود باقی بماند. انتظار می رود طلا از قیمت ۵۰ روزه خود در سطح ۱۷۲۰ دلار به قیمت ۲۰۰ روزه خود یعنی ۱۶۶۲ دلار بازگردد.
.

لازم به ذکر است که طلا در سطح حمایتی قیمت ۲۰۰ روزه خود باقی نخواهد ماند زیرا این امر به معنای بازگشت طلا به سطح حمایتی بلند مدت ۱۵۵۰ دلار می باشد. با این حال، با توجه به عوامل موثر در ماههای نوامبر و دسامبر بهای طلا به حالت تصحیح باز خواهد گشت.
پیش بینی می شود اونس جهانی طلا در زمان باقی مانده از سال بین سطوح ۱۶۵۰ دلار تا ۱۷۵۰ دلار تثبیت خواهد شد.انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ششم نوامبر (۱۶آبان ماه) سال جاری تاثیر بسزایی روی بهای طلا خواهد گذاشت.

 

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.