نرم افزارحسابداری صدگان

پیگیری معافیت مالیاتی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در مجلس

0 705

حسابداراپ

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در چرخه تولید، گفت: معافیت مالیاتی و عوارض شهرداری این آموزشگاه‌ها از سوی مجلس در حال پیگیری است.

.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، صبح امروز همایش کانون‌ها و انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور در دانشگاه شهید بهشتی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان برگزار شد.

.

در این مراسم لاریجانی با بیان اینکه بخش عظیمی از کارها در امر چرخه تولید و تربیت افراد در این آموزشگاه‌ها بر عهده مسئولان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای است، اظهار داشت: در شرایطی که اقتصاد کشور رو به بهبودی می‌رود باید بار مالی کشور را از امور جاری کم کنیم و در زمینه ارتقای تولید ملی گام‌های بلندتری برداریم.

.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام زمانی موثر است که مسئولان آموزشگاه‌های آزاد زمینه رشد مهارت در کشور را ارتقا دهند.

پندار سیستم

.

لاریجانی با اشاره به اینکه امروزه آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور از لحاظ سطح تحصیلات رشد قابل توجهی پیدا کردند، تصریح کرد:‌ در کنار این موضوع باید حجم نیروهای متخصص در کشور نیز ارتقا یابد.

.

به گفته وی، با وجود ده‌ها آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور باید بیشتر توان موجود را بر روی موضوعاتی نظیر صنعت، کشاورزی و دامداری گذاشت و در این راستا باید بتوان تکنولوژی‌های نوین را ابداع کرد.

.

وی افزود:‌ برای شکوفایی اقتصاد باید پایه‌های مهارت در کشور را غنی ساخت که بواسطه آن چرخه تولید در کشور فعال شود، بنابراین از مسئولان آموزشگاه‌ها انتظار می‌رود که در این راستا بنیان‌های مهارت در کشور را ارتقا دهند.

.

لاریجانی تاکید کرد: برخی از مسئولان مسائل و مشکلات آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای از جمله معافیت مالیاتی، عوارض شهرداری و اماکن اداری که مربوط به ساختمان آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است را به مجلس ارائه کردند که در حال پیگیری است.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.