نرم افزارحسابداری صدگان

پذیره‌نویسی بانک قرض الحسنه بانوان بزودی

0 579

حسابداراپ

پندار سیستم

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون با اشاره به آغاز پذیره‌نویسی بانک قرض الحسنه بانوان تا پایان مهرماه سال جاری گفت: امیدواریم این بانک از آبان ماه فعالیت خود را آغاز کند.
.
معصومه فرهمنددر گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس با اشاره به تأسیس بانک قرض‌الحسنه بانوان اظهار داشت: این بانک از ادغام چند موسسه مالی اعتباری و تعاونی‌های اعتباری ایجاد خواهد شد که در حال حاضر با همکاری اتاق تعاون ایران مباحث آن در حال انجام است.
.
وی ادامه داد: طرح بانک قرض‌الحسنه بانوان به بانک مرکزی ارائه و یکسری از موافقت‌های آن اخذ شده است و کارهای آن در مراحل پایانی قرار دارد.
.
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با بیان اینکه تا آبان‌ماه مراحل اجرایی بانک قرض الحسنه آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه همایش بانوان جهان اسلام در پیش است، امیدواریم مراحل مجوزها تمام شده و نیز شعب قرض‌الحسنه بانوان افتتاح شود.
.
فرهمند یادآور شد: امیدواریم پذیره‌نویسی در روزهای باقی مانده مهرماه انجام شود.
.
به گفته این فعال تعاونی‌ها، این بانک از ادغام چند تعاونی تشکیل خواهد شد که در مجموع شعبات آنها به ۳۰۰ شعبه می‌رسد و برای آغاز کار بانک قرض الحسنه بانوان در نظر گرفته شده و همچنین چهار تعاونی نیز برای تأسیس و حضور در بانک قرض‌الحسنه اعلام آمادگی کرده‌اند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.