نرم افزارحسابداری صدگان

مقاومت بازار ارز خواهد شکست

0 655

حسابداراپ

رییس کل بانک مرکزی بدون اطلاع قبلی با حضور در مرکز مبادلات ارزی، از نزدیک با دست اندرکاران مرکز دیدار کرد و ضمن گفت و شنود با متقاضیان ، فعالیت مرکز را بسیار مناسب خواند . 

.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ؛ دکتر بهمنی با مثبت ارزیابی نمودن پاسخگویی به متقاضیان مرکز بیان داشت : وجود حجم گسترده‌ای از جمعیت در طبقات و پاسخگویی به تقاضاهای آنان به این معنا است  که تقاضا از روی بازار برداشته می شود . 
رئیس شورای پول و اعتبار درخصوص تاثیر مرکز مبادلات بر بازار ارز بیان داشت : بازار تا حدودی در حال مقاومت است ولی قطعاً‌ به زودی این مقاومت درهم خواهد شکست‌ چون ما با پشتوانه ارزی قوی وارد این مرکز شده‌ایم . 

پندار سیستم

.
دکتر بهمنی با اشاره به این که تا چندی قبل این تقاضاها  تماماً‌ بر روی بازار بود، خاطرنشان کرد : شبکه بانکی با این مرکز، بازار را سبک کرده و قرار است موارد دیگری از اختصاص ارز به این مرکز اضافه شود . 
وی از ارائه ارزهای دانشجویی و بیماران با نرخ مرجع خبر داد و افزود : در صورت داشتن توان پاسخگویی، سعی می شود‌ کلیه تقاضاهای خرد در این مرکز متمرکز شود . 

.
رییس کل بانک مرکزی  با اشاره به مدیریت تقاضاهای خرد ارزی تاکید کرد : براین اساس، دلیلی ندارد ما شاهد افزایش قیمت ارز باشیم . 
وی در ارتباط با تخصیص ارز به کالاهای واقع در اولویت های ۵ تا ۱۰ بیان داشت :‌ این اولویت‌ها در برنامه‌های ما  قرار دارد. در حال حاضر اولویت های ۳ تا ۵ را در این مرکز پاسخگو هستیم و اولویت های ۱ و ۲ همچنان به نرخ ارز مرجع ۱۲۲۶۰ ریال پرداخت می شود .

.

منبع : سايت بانك مركزي

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.