نرم افزارحسابداری صدگان

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۷۰۰ هزارتومان افزایش ‌یابد

0 581

حسابداراپ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رییس هیات‌مدیره شستا افزایش حداقل حقوق بازنشستگان را از برنامه‌های این سازمان اعلام کرد و گفت: این افزایش باید با پشتیبانی شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) هرچه زودتر انجام ‌شود تا حقوق و مزایای کسانی که حداقل‌های قانونی پرداخت بیمه و سنوات را در سازمان تامین اجتماعی داشته‌اند، کمتر از ۷۰۰ هزار تومان نباشد.

پندار سیستم

.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید مرتضوی این اظهارات را در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شستا بیان کرد. سخنانی که به نوعی تاکید بر دستور اخیر رییس‌جمهور بود. محمود احمدی‌نژاد تیرماه امسال در مراسم روز تامین اجتماعی خطاب به مرتضوي گفته بود: «هر طرح و برنامه‌اي داريد، آن را به اجرا درآوريد تا كف پرداخت تامين اجتماعي از ۳۹۰ هزار تومان به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان برسد؛ بايد به كسي كه با ۳۹۰ هزار تومان يك خانواده را اداره مي‌كند، نشان مديريت داد.» 

.
مرتضوی در مراسم روز پنج‌شنبه همچنین با بیان اینکه ارزش ذاتی و واقعی شستا ۲۵ هزار میلیارد تومان معادل ۲۵۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: سرمایه ثبت شده فعلی شرکت معادل ۳۹ هزار میلیارد ریال معادل ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است. در این مراسم، محمدرضا حیدری ملایری به عنوان مدیرعامل جدید شستا معرفی شد. حیدری پیش از این در سمت‌های ريیس حسابداری ارزی بانک بین‌المللی ایران و ژاپن سابق، کارگزار بورس اوراق بهادار تهران، ريیس خرید و فروش سهام و خزانه‌داری و… مشغول به خدمت بوده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.