نرم افزارحسابداری صدگان

حذف يورو از مبادلات ارزي کشور

0 736

حسابداراپ

در پي اقدامات اتحاديه اروپا مبني بر تشديد تحريم هاي اقتصادي بر عليه ايران حذف يورو از مبادلات ارزي کشور در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

پندار سیستم

.

صمد کريمي سخنگوي مرکز مبادلات ارزي، گفت: اين اقدام براساس نظر مسئولان اقتصادي کشور انجام مي شود. ضمن ‌آنکه اين موضوع تاثيري بر روي روند فعاليت مرکز ندارد، زيرا در اين مرکز از ساير ارزهاي رايج به جاي يورو استفاده مي شود.
.
وي تصريح کرد: بحث مبادلات ارزي بر مبناي ساير ارزها در مرکز مبادلات ارزي ادامه دارد.
.
وي در پاسخ به اين سوال که در حال حاضر رقم ثبت سفارش در اين مرکز چقدر است گفت: براساس آخرين آمار تا ظهر امروز رقم ثبت سفارش به ۸۰ مورد رسيد که جمعا تعداد ثبت سفارش هاي انجام شده در اين مرکز به بالاي ۳ هزار ثبت سفارش رسيده است.
.
وي تصريح کرد: برنامه اين مرکز ايجاد تعادل در بازار آزاد ارز کشور است که اين کار نيازمند همکاري همه دستگاه ها و نهادهاي مربوطه مي باشد که در اين رابطه تاکنون بانک مرکزي و ساير بانک ها همکاري بسيار خوبي با مرکز مبادلات ارزي داشته اند.
.
وي در خصوص ورود اولويت هشتم کالايي براي دريافت ارز به اين مرکز گفت: هماهنگي هاي لازم در اين رابطه در حال انجام است ضمن آنکه بحث ورود اولويت هشتم به مرکز مبادلات ارزي همانطور که از سوي وزير صنعت،‌ معدن و تجارت اعلام شد در حال بررسي است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.