نرم افزارحسابداری صدگان

تسهیلات جدیدبرای دارندگان حواله‌های ارزی/سود حساب‌های سرمایه‌گذاری ارزی، با ارز پرداخت می شود.

0 760

حسابداراپ

 

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک با صدور بخشنامه‌‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد:

.

دارندگان حواله‌های وارده ارزی با منشا خارجی نیز می‌توانند نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام نموده وعلاوه بر برخورداری از مزایای پیش‌بینی شده، از محل حساب مذبور جهت حواله ارز به خارج کشور‌، با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه ، برای واردات کالا و خدمات نیز اقدام نمایند و منابع آن هم از محل منابع بانک عامل تامین خواهد شد.

.

سود حساب‌های سرمایه‌گذاری ارزی، با ارز پرداخت می شود.

پندار سیستم

سود متعلقه به حساب‌های سرمایه‌گذاری ارزی مدت‌دار به صورت ارزی محاسبه و‌ پرداخت خواهد شد.

.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی،این بانک‌ با صدور بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرد: دارندگان‌ارز‌ (اسکناس) می‌توانند ضمن مراجعه به بانک‌های عامل در قالب سپرده‌های قرض‌الحسنه‌(پس‌انداز و جاری) و سرمایه‌گذاری‌(مدت دار)، نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام نمایند.

.
لازم به ذکر است چنانچه متقاضی خواهان دریافت سود متعلقه یا بخشی از سپرده مفتوحه بوده یا قصد انسداد حساب را داشته باشد، بانک عامل مکلف است عین ارز وصول شده یا معادل آن به سایر ارزهای جهان‌روا (با موافقت متقاضی)‌ را به صورت نقدی (اسکناس) از محل منابع ارزی بانک عامل تامین و به صاحب حساب پرداخت نماید.

.
در ادامه این گزارش تاکید شده است: اخذ هرگونه تعهد توسط بانک عامل از دارندگان حساب مبنی بر  پرداخت ارز در حد مقدورات و یا معادل آن به ریال جهت افتتاح حساب ممنوع است.

.

منبع : سایت بانک مرکزی

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.