نرم افزارحسابداری صدگان

ايجاد نرم‌افزار جديد صدور قبض مالياتي

0 1,136

حسابداراپ

معاون ماليات‌هاي مستقيم سازمان امور مالياتي از ايجاد نرم‌افزار صدور قبض مالياتي جديد كه ماليات‌‌هاي پرداختي توسط اين سيستم، امكان صدور تاييديه الكترونيكي براي واحد‌هاي مالياتي را فراهم كرده خبر داد و گفت:امضاي الكترونيك در حال گسترش به كليه‌ي نرم‌افزار‌هاي مرتبط با متوليان مالياتي است .

.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا) به نقل ازايسنا ، حسين وكيلي با بيان اين كه امضاي الكترونيكي از طريق دفاتر اسناد رسمي صادر مي‌شود، خاطرنشان كرد:هر يك از هموطنان مي‌توانند با مراجعه به دفاتر مذكور امضاي الكترونيكي خود را ثبت كنند.

.

پندار سیستم

معاون ماليات‌هاي مستقيم سازمان امور مالياتي با بيان اين كه اين سازمان در گام نخست نرم‌افزار دريافت اظهار‌نامه مالياتي را با قابليت دريافت امضاء الكترونيكي طراحي كرد، افزود: اين ويژگي‌ در حال گسترش به كليه‌ي نرم‌افزار‌هاي مرتبط با متوليان مالياتي است .

.

وي با اشاره به اين‌كه امكان الكترونيكي جديد ارائه شده، نرم‌افزار صدور قبض مالياتي جديد است كه ماليات‌‌هاي پرداختي توسط اين سيستم امكان صدور تاييديه الكترونيكي براي واحد‌هاي مالياتي را فراهم كرده گفت:با ايجاد اين امكان موديان نياز به اخذ تاييديه از ادارات مختلف ندارند. به عنوان مثال قبلا پيمانكاران كه در شهرهاي مختلف پروژه‌‌اي داشتند و ماليات‌هايي پرداخت مي‌كردند براي تسويه‌حساب بايد از كليه‌ي ادارات آن شهرها تاييديه مي‌گرفتند اما با نصب برنامه‌‌ي جديد واحد‌ مالياتي اصلي قادر به صدور تاييديه نسبت به كليه‌ي پرداخت‌هاي سراسر كشور بوده و نياز به مراجعه موديان محترم مالياتي نيست.

.

به گفته او اين نرم افزار در تهران و نيمي از استان‌هاي كشور نصب شده و در مابقي استان‌‌ها نيز به زودي نصب و تكميل خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.