نرم افزارحسابداری صدگان

ادغام ۳ تعاونی در بانک قرض‌الحسنه بانوان

0 604

حسابداراپ

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با اشاره به نهائی شدن ادغام ۳ تعاونی اعتبار در قالب بانک قرض‌الحسنه بانوان گفت: ۳ بانک نیز برای مشارکت در راه‌اندازی بانک قرض الحسنه بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

.
معصومه فرهمند با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی تعاونی‌ها برای انجام امور مربوط به بانک قرض الحسنه بانوان،به فارس اظهار داشت: در حال حاضر تعاونی‌های اعتباری سارا، رسالت طوس، اسماء در بانک قرض الحسنه بانوان ادغام شده و همچنین پیشنهادی برای حضور موسسه اعتباری اعتماد ایرانیان در بانک شد که مورد قبول اعضا نبود.

.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی موافقت اصولی بانک قرض الحسنه بانوان از بانک مرکزی اخذ می‌شود،‌ گفت:‌ این موضوع بستگی به عوامل مختلفی از جمله سرمایه اولیه و نیز تعداد اعضا دارد.

پندار سیستم

.
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با بیان اینکه مسئولان بانک مرکزی قول مساعد برای اخذ مجوز و سرمایه اولیه بانک قرض الحسنه بانوان به اعضا داده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از مباحث مربوط به سرمایه اولیه مانده است تا بتوان مباحث اداری را پیش برد و باید توجه داشت این بانک با سرمایه تعاونی بانوان تامین می‌شود.

.
فرهمند تاکید کرد: دو دانشگاه مربوط به بانوان برای مشارکت در تاسیس این بانک اعلام آمادگی کردند که باید به توافق اعضا برسد.

.
وی یکی از رویکرد‌ها را افزایش تعداد اعضای این بانک دانست و بیان داشت: همه برنامه‌ریزی‌ها در جهت حضور قدرتمند بانک قرض الحسنه بانوان در جامعه است و در صورتی که بانوان بخواهند در این بانک مشارکت داشته باشند می‌توانند با خرید سهام بانک به پیشرفت کار کمک کنند.

.
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران، با اشاره به اینکه اکثر تعاونی‌های زنان و صندوق‌ها در بانک قرض الحسنه بانوان حضور دارند، تصریح کرد: در حال حاضر برخی بانک‌ها مانند آینده، سامان و کارآفرین نیز تمایل به حضور در این بانک را دارند که البته هنوز در مورد آنها تصمیم گیری نشده است.

.

 

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.