نرم افزارحسابداری صدگان

اتاق ارز، فعلا كاري نكرد

0 649

حسابداراپ

دادوستدهاي بازار نقدي ديروز هم به تبع از اخبار و تحولات منتشر شده با شرايط مشابهي همانند روز ابتدايي هفته جاري با افزايش محسوسي همراه شد.

.

براي ساير بازارهاي كالايي به تبع از بي‌ثباتي در بازار ارز، نوسان غير‌قابل پيش‌بيني و به دور از منطق حاكم است؛ معامله‌گران بر اين باورند در روزهاي آينده همه منتظر سياست جديد ارزي دولت در قالب راه اندازي اتاق معاملات ارزي هستند؛ زيرا هر گونه نتيجه‌گيري از اين تصميم، وضعيت متفاوتي را پيش روي سرمايه گذاران قرار مي‌دهد.

.

پندار سیستم

با همه اين اوصاف به نظر مي‌رسد در كوتاه مدت، قيمت‌ها به تاثير از تصميم‌گيري‌هاي جديد دولت اندكي پايين بيايد؛ اما در بلندمدت پيش‌بيني‌ها همچنان شرايط افزايشي را پيش روي بازار ترسيم مي‌كند، زيرا پارامترهاي پايدار همچون بالا ماندن نرخ تورم و حجم زيادي از نقدينگي‌هاي سرگردان و از سويي عوامل ناپايدار رواني همچون اخبار و گزارش‌هاي غير‌اقتصادي، شرايط صعودي شدن را به راحتي مهيا مي‌كند.

.

كارشناسان بر اين باورند مهم‌ترين دليل عدم تغيير قيمت‌ها، ترديدها نسبت به شرايط فعلي و اجراي سياست‌هاي ارزي دولت است؛ زيرا در گفت‌و‌گو با معامله‌گران بازار نقدي و بازار آتي اغلب آنها موفقيت اين سياست را موكول به روزهاي بعد مي‌كنند، اما بهبود اوضاع را نيز حتمي نمي‌دانند. در مجموع روز گذشته قيمت‌ها به جز سررسيد دي ماه كه در دادوستدهاي صبح كاهش ۴۲/۰ درصدي را تجربه كرد عصر با افزايش ۰۱/۱ درصدي همراه شد. 

.
قيمت سكه سررسيد مهرماه با افزايش ۷۲/۱ درصدي در محدوده ۹۸۰ تا ۹۹۲ هزار تومان، سررسيد آبان‌ماه با افزايش ۸۹/۱ درصدي در محدوده ۹۹۶ تا يك ميليون و ۱۲ هزار تومان، سررسيد آذرماه با افزايش ۸۷/۱ درصدي در محدوده يك ميليون و ۱۸ هزار تومان تا يك ميليون و ۳۲ هزار تومان و سررسيد دي ماه در محدوده يك ميليون و ۴۶ تا يك ميليون و ۶۰ هزار تومان قرار گرفت.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.