نرم افزارحسابداری صدگان

قیمت طلا به بالاترین حد در شش ماه و نیم اخیر رسید.

0 568

حسابداراپ

به دنبال افزایش امیدواری های بین المللی نسبت به اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا قیمت طلا امروز دوشنبه به بالاترین حد خود در شش ماه و نیم اخیر رسید .

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، رشد ناچیز و ضعیف بخش اشتغال در اقتصاد آمریکا طی ماه اوت تاثیر زیادی بر پیش بینی کارشناسان اقتصادی نسبت به اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا داشته است .
.
بر این اساس ، نشست مقامهای ارشد بانک مرکزی آمریکا قرار است روزهای ۱۲ و ۱۳ سپتامبر برگزار شود . اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر از سوی بانک مرکزی آمریکا به معنای افزایش انتظارات تورمی و در نتیجه افزایش قیمت طلا خواهد بود .
.
براساس این گزارش، تحليل تکنيکال ونگ تائو تحليلگر اقتصادي رويترز نشانگر اين موضوع مي باشد که اونس جهاني طلا امروز به ۱۷۸۶ دلار افزايش خواهد يافت.
.
به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، به اعتقاد کارشناسان اقتصادی در صورت اعلام سیاستهای انبساطی پولی جدید در آمریکا قیمت هر اونس طلا به بیش از ۱۸۰۰ دلار خواهد رسید .
.
این گزارش می افزاید: قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱ درصد افزایش به بیش از ۱۷۳۷.۶۳ دلار رسید . قیمت طلا در سه هفته اخیر بیش از ۷ درصد رشد داشته است قیمت نقره نیز در این مدت با رشد ۲۰ درصدی روبرو شده است .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.