نرم افزارحسابداری صدگان

سبد کالایی ۲۳۰ هزار کارمند آماده است.

0 582

حسابداراپ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰ هزار کارمند سبد کالایی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: هم اکنون منتظر اقدامات لازم برای دریافت سبد کالایی از سوی ۲۳۰ هزار کارمند هستیم که نمایندگان آنها باید مراجعه کنند، چراکه کالاها آماده است.

.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از مهر، یداله صادقی از دریافت سبد کالایی از سوی ۱۷۰ هزار کارمند خبرداد و گفت: هم اکنون کالاهای سبد کالایی برای ۴۴۰ هزار کارمند آماده است، اما تاکنون تنها ۱۷۰ هزار کارمند سبد خود را تحویل گرفته‌اند و ۴۰ هزار نفر دیگر نیز در حال طی مراحل نهایی برای دریافت سبد کالایی خود هستند. بر این اساس، منتظریم تا ۲۳۰ هزار نفر دیگر نیز با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: عمده کارمندانی که تا کنون سبد کالایی خود را دریافت نکرده‌اند در دستگاههای ملی مشغول به فعالیتهای هستند و بر این اساس از نمایندگان آنها تقاضا می‌شود که هرچه سریعتر برای انجام اقدامات لازم مراجعه کنند.

پندار سیستم

.

وی تصریح کرد: درخواستها باید به تائید مقام مسئول و ذی‌حساب مربوطه رسیده باشد، البته سبد کالایی برای کارمندان کاملا رایگان است و وجهی از آنها بابت ارائه آن دریافت نمی‌شود.

.

صادقی در خصوص اقلامی که در این سبد کالایی وجود دارد گفت: سهم هر کارمند ۲۰ کیلوگرم برنج ایرانی پرمحصول، ۵ کیلوگرم شکر، ۸ عدد ماکارونی ۱۰۰۰ گرمی و ۲ حلب روغن ۴.۵ کیلوگرمی است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.