نرم افزارحسابداری صدگان

رکوردهای جدید قیمت طلا تا کریسمس

0 676

حسابداراپ

کارشناس ارشد موسسه تحقیقاتی کیسی ریسرچ تاکید کرد قیمت جهانی طلا در بلند مدت افزایش خواهد یافت.

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلد نیوز ،جف کلارک تصریح کرد به نظر من قیمت طلا تا کریسمس امسال رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد.
.
بر این اساس وی افزود من فکر می کنم روند صعودی طلا طی ماههای آینده متوقف نخواهد شد و به نظر من هر کس می تواند هر چه سریعتر طلای بیشتری خریداری کند . تحلیل های آماری من نشان می دهد محدوده زمانی که قیمت هر اونس طلا کمتر از ۱۷۰۰ دلار در هر اونس خواهد بود بسیار محدود است .
.
وی در ادامه تحلیل خود از وضعیت بازار جهانی طلا افزود ، قیمت طلا پنجم سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی به بیش از ۱۸۹۵ دلار در هر اونس رسید و تا ۲۹ دسامبر ۲۰۱۱ میلادی به کمتر از ۱۵۳۱ دلار رسید که این رقم معادل کاهش ۱۹.۲ درصدی است .
.
قیمت طلا از آن تاریخ تا کنون کمتر از ۱۵۳۱ دلار نرسیده است . در سال ۲۰۰۶ میلادی پس از کاهش ۲۲.۶ درصدی قیمت طلا بیش از یک سال و چهار ماه طول کشید تا قیمت طلا بار دیگر رکوردهای جدیدی را ثبت کرد .
.
پس از وقوع بحران مالی ۲۰۰۸ میلادی نیز یک سال و شش ماه طول کشید تا قیمت طلا بار دیگر به رکوردهای جدیدی رسید . اگر بخواهیم مدل سال ۲۰۰۶ میلادی را برای تحولات اخیر بازار طلا در نظر بگیریم تا کریسمس امسال قیمت طلا بار دیگر رکوردهای جدیدی را ثبت خواهد کرد .
.
شاید قیمت طلا ماهها طول بکشد که به بیش از ۱۹۰۰ دلار در هر اونس برسد ولی به نظر من چند روز بیشتر طول نمی کشد تا قیمت طلا به بیش از ۱۷۰۰ دلار برسد . تنها طی روزهای آینده شما می توانید طلا را با قیمت زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس خریداری کنید .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.