نرم افزارحسابداری صدگان

اعطای تسهیلات به مهندسان و حسابداران

0 586

حسابداراپ

مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه ارشد یک و دو و شرکت های مشاوره مهندسی دارای پایه یک، دو و سه فعال در رشته های معماری، عمران، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و برقی و …، حسابداران، حسابرسان، شرکت ها و موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی، کارشناسان رسمی دادگستری فعال در حوزه های فنی، مهندسی، حسابداری ، حسابرسی و امور مالی می توانند برای تهیه تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با موضوع فعالیت خود از بانک رفاه تسهیلات مالی دریافت کنند.

.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ این بانک در راستای تامین نیازهای مالی مشمولین موصوف در قالب طرح محاسبان (۱ ) تا چهارم آبان ماه سالجاری برای تامین و تهیه تجهیزات مربوطه، تسهیلات مالی حداکثر به میزان ۸۰ درصد ارزش تجهیزات مورد نیاز بدون شرط میانگین مانده حساب، اعطاء می کند.

پندار سیستم

.
بر اساس این گزارش، حداکثر مبلغ تسهیلات قابل تخصیص به اشخاص حقیقی مشمول طرح مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، شرکت ها و موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران مبلغ ۱ میلیارد ریال و شرکت های مشاوره مهندسی مبلغ ۲ میلیارد ریال است.

.
مدت اجرای این طرح تا تاریخ ۴/۸/۱۳۹۱ خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می توانند برای تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با فعالیت خود از این تسهیلات استفاده کنند.

.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه به شماره ۸۵۲۵ تماس بگیرند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.