نرم افزارحسابداری صدگان

اعزام نیروی کار به خارج، ارتباطی به دولت ندارد.

0 509

حسابداراپ

شیخ‌الاسلامی گفت:‌ ما هیچ آماری از نیروهایی که برای کار به خارج از کشور رفته‌اند،‌ نداریم و توقف این طرح نیز ارتباطی به ما ندارد.

.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری خانه ملت،‌ با بیان اینکه اعزام نیروی کار به خارج از کشور ارتباطی به دولت ندارد، گفت: هیچ آماری از تعداد نیروهای شاغل در خارج از کشور در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست.

.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت متولی اعزام نیروی کار به خارج نیست و مدت‌هاست این فرآیند از طریق کاریابی‌های بین‌المللی فعال در ایران انجام می‌شود.

پندار سیستم

.

وی ادامه داد: مراکز کاریابی خارجی و بین‌المللی زیادی در کشور فعال هستند و هر کس می‌خواهد در خارج شاغل شود، باید از به این مراکز مراجعه کند.

.

شیخ‌الاسلامی در پاسخ به این پرسش که تعهدات قبلی وزیران کار پیشین مبنی بر اعزام چندهزار نیروی کار به دیگر کشورها بر اساس قراردادهایی که میان وزارت‌خانه‌های کار ایران و کشورهای دیگر از جمله عربستان سعودی، ونزوئلا، ‌مالزی،‌ استرالیا، قطر، امارات متحده عربی و … بسته شده، چه سرانجامی داشته‌اند، گفت: من هیچ اطلاعی از این قراردادها و برنامه‌ریزی‌ها ندارم و تا به حال نیز هیچ آماری از اعزام کارگر به خارج از کشور نداشته‌ایم.

.

این گفته شیخ‌الاسلامی در حالی است که محمدحسین فروزان‌مهر معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ۲۸ دی‌ماه سال گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری مهراعلام کرده بود که این وزارت‌خانه تلاش دارد تا پایان برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه، ‌بیش از یک‌صدهزار نفر نیروی کار به خارج از کشور اعزام کند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.