نرم افزارحسابداری صدگان

آغاز به كار کمیته مزد در کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران

0 542

حسابداراپ

کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران، در راستاي حمايت از موضوع دستمزد كارگران و استفاده از نقطه‌ نظرات كارشناسان، کمیته تعيين مزد خود را فعال كرد.

.

هادی ابوی ـ سخنگوی کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران ـ در گفت وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ايسنا، اظهار كرد:

با توجه به اینکه همه ساله و بر اساس قانون، شورای عالی کار در ماههای پایانی سال تشکیل جلسه داده و حقوق و دستمزد کارگران را با اخذ نظر شرکاي اجتماعی تعیین می كند، كانون عالي انجمنهاي صنفي كارگران كشور به منظور ارائه نقطه نظرات کارشناسی و منطقی و در حمايت از حقوق جامعه كارگري، کمیته مزد را فعال كرده است و جلساتی را با حضور کارشناسان خبره جامعه کارگری برگزار خواهد كرد.

پندار سیستم

.

به گفته وي به دليل اينكه در زمان تشكيل جلسات شوراي عالي كار، زمان تصميم‌گيري در خصوص مزد بسيار محدود است، هيات مديره كانون عالي انجمنهاي صنفي كارگران ايران درصدد برآمد تا با تشكيل دبيرخانه‌اي به اين منظور، نسبت به تعيين مزد كه موضوع مهم جامعه كارگري است وارد عمل شده و بررسي‌هاي لازم را صورت دهد.

.

ابوي تصريح كرد: به اعتقاد هیات مدیره کانون، تعیین دستمزد برای سال آینده با توجه به وضعیت اقتصادی كشور و میزان تورم موجود، کار بسیار دشواري است كه نياز به تشكيل جلسات کارشناسی با حضور شرکاي اجتماعی دارد.

.

سخنگوی کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران در عين حال با تقدير از همراهي و مساعدت معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشكيل جلسات مكرر در سال گذشته، ابراز اميدواري كرد: با فعال شدن كميته مزد كانون عالي انجمنهاي صنفي كارگران كشور، پيشنهادات منطقي، كارشناسي شده و دور از احساسات به شورای عالی کار ارائه شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.