نرم افزارحسابداری صدگان

پذیرش قبوض انبار از سوی ۳۰ بانک به عنوان وثیقه

0 546

حسابداراپ

 مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی با اشاره به اینکه قبوض الکترونیکی انبارها از سوی ۳۰ بانک به عنوان وثیقه پذیرفته می‌شود، گفت: تفاهم‌نامه همکاری با بانکها منعقد خواهد شد.

.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک در یک نشست خبری با اشاره به اینکه قبوض الکترونیکی انبارها پتانسیل خوبی برای صاحبان کالا در تامین گردش مالی دارند، گفت: هم اکنون بانک دی پذیرنده قبوض الکترونیکی انبارها به عنوان وثیقه است، اما در عین حال مذاکرات لازم با ۳۰ بانک کشور نیز صورت گرفته است که امیدواریم به زودی تفاهم‌نامه‌های همکاری مربوط به آن منعقد و عملیاتی شود.

.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی افزود: تفاهم‌نامه دیگری از سوی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و بورس کالا به امضا رسیده است که بر اساس آن، از این پس از پتانسیل قبوض الکترونیکی انبارها در معاملات بورس کالا استفاده می‌شود.

پندار سیستم

.

وی تصریح کرد: صاحبان قبوض تایید شده می‌توانند بدون سپرده ۱۲۰ درصدی به بورس کالا، قبض کالای خود را در تابلوی بورس ارایه کنند.

.

به گفته ملک، ارزش دلاری ذخیره سالانه اقلام در شرکت انبارهای عمومی به مبلغ ۱۳ میلیارد دلار می‌رسد و این طرح در استفاده از اعتبارات و دارایی‌ها هم به صاحبان کالا و هم به انبارها کمک شایانی می‌کند.

.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.