نرم افزارحسابداری صدگان

هیچ دستگاهی اجازه قطع برق صنایع را ندارد.

0 565

حسابداراپ

  رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایطی که کشور با کمبود برق روبه‌رو است، تأمین برق صنایع باید در اولویت باشد و طبق قانون بهبود مستمر فضای کسب و کارهیچ دستگاهی اجازه ندارد برق صنایع را قطع کند.     

پندار سیستم

.

رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه بخش صنعت باید همواره در اولویت قرار داشته باشد، گفت: در صورت کمبود ذخایر برقی در کشور برق صنایع به هیچ وجه نباید دچار قطعی شود.

.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از اینکه در کشور ما همواره برق صنایع در اولویت قطعی‌ها قرار دارد، افزود: چنین برخوردی با صنعت ناشی از نوع نگاه غلط به صنایع کشور است.

.

وی ادامه داد: وقتی برق صنایع دچار قطعی شود شغل افراد با مشکل مواجه می‌شود و برنامه‌ریزی باید در وزارت نیرو به گونه‌ای باشد که برق واحدهای صنعتی به راحتی دچار اخلال نشود.

.

رحمانی با اشاره به تصویب قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار در مجلس، تصریح کرد: طبق این قانون دولت اجازه ندارد برق صنایع را قطع کند.

.

وی با بیان اینکه در قوانین کشورهای صنعتی اولویت با صنایع کشور است، گفت: حتی در هزینه‌های مصرفی هم پول کمتری از صنایع اخذ می‌شود.

.

افزایش قیمت برق در فاز دوم غیرقابل قبول است.

رحمانی درباره افزایش نرخ برق صنایع در فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها، افزود: اگر قرار باشد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود ابتدا باید ضرر صنایع در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها را جبران کند سپس افزایش قیمت‌ها در این فاز اعمال شود.

.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: در چنین شرایطی که از اجرای مرحله اول ضررهای صنایع جبران خسارت نشده است، اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها یعنی آسیب دیگری به صنعت کشور.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.