نرم افزارحسابداری صدگان

همه صندوق های قرض الحسنه ادغام می شوند.

0 628

حسابداراپ

رییس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی موسسات صندوق های قرض الحسنه به منظور ساماندهی سیستم پولی و بانكی در كشور باید ادغام شوند.

.

به گزارش بینا، ارسلان فتحی پور در جمع خبرنگاران افزود: با موافقت سهامداران موسسات صندوق های قرض الحسنه كشور این تجمیع انجام می شود.

.

پندار سیستم

وی تصریح كرد: این موسسات به منظور محدودیت بانكی در كشور با یكدیگر ادغام می شوند، بنابراین سهامداران می بایست در تجمیع این موسسات همكاری های لازم را انجام دهند. نماینده مردم كلیبر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال كه اگر سهامداران با ادغام موسسات صندوق های قرض الحسنه موافقت نكنند، آیا این ادغام انجام می شود؟ یادآور شد: اگر بنا به هر دلیلی سهامداران راضی نشوند این ادغام انجام شوند، ناچار می شوند به قانون تن دهند.

.

فتحی پور درمورد طرح پیشنهادی ۹ ماده ای برای ساماندهی وضعیت ارز در كشور خاطرنشان كرد: این طرح در حال حاضر به مركز پژوهش های مجلس ارایه شده است تا پس از بررسی ها در صحن مجلس رسیدگی شود. وی، هدف از ارایه این طرح را تامین كالاهای ارزی و هدفمند كردن ارز و همچنین حمایت از تولید و نحوه توزیع آن در بخش اقتصاد مقاومتی بیان كرد.

.

رییس كمیسیون اقتصادی مجلس از دیگر اهداف این طرح را ساماندهی ارز و تخصیص آن در شورای عالی اقتصاد ذكر كرد. فتحی پور افزود: گرانی های اخیر در كشور را نباید به پای تحریم ها گذاشته شود بلكه این وضعیت نیاز به یك مدیریت دارد ما در تلاش هستیم تا با پختگی كامل این طرح به بهبود وضعیت تولیدات داخلی و ساماندهی وضعیت بازار اقتصادی كمك كنیم.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.