نرم افزارحسابداری صدگان

مسئولین درباره جزییات بورس ارز توضیح دهند.

0 512

حسابداراپ

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره راه اندازی بورس ارز گفت: مسئولین اقتصادی کشور باید درجلسه کمیسیون اقتصادی حاضر شوند و درباره جزییات بیشتر این طرح وآثار و پیامدهای آن توضیح دهند .   

پندار سیستم

    .  

غلامحسین شیری علی آبادی درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت:طبق تکلیف برنامه پنجم ، قیمت ارز باید شناور مدیریت شده باشد وشرایط کشور به گونه ای نیست که بتوان بازار را بدون سیاست خاصی کنترل کرد.

.

نماینده مردم هشترود ، چارویماق درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:دولت باید بازار ارز را چه دربورس چه درشکل کنونی کنترل و مدیریت کند و قیمت ارز باید شناور مدیریت شده باشد.

.

 وی افزود: نرخ ارز دربورس با نوسانات زیادی روبرو خواهد شد و قطعا  تولید و صنعت از این نوسانات متاثر خواهند شدکه به طبع آن بیکاری و قیمت کالاها از این تغییرات تاثیر منفی می پذیرند.

.

نماینده ناظر در صندوق توسعه ملی در ادامه اظهار داشت: مسئولین اقتصادی کشور باید درجلسه کمیسیون اقتصادی حاضر شوند و درباره جزییات بیشتر این طرح وآثار و پیامدهای آن توضیح دهند .

.

گفتنی است سخنگوی اقتصادی دولت از تصویب کلیات راه‌اندازی بورس ارز در جلسه ویژه چهارشنبه شب گذشته در بانک مرکزی خبر داده و گفته بود اگر مانع خاصی پیش نیاید، در ماه جاری معاملات گواهی ارزی در بورس راه می‌افتد.

.

مدیریت بازار ارز باید دراختیار دولت بماند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره راه اندازی بازاربورس گفت: با توجه به این که دولت بیشترین مقدار ارز را دراختیار دارد همیشه می تواند باقوت بازار ارز را مدیریت کند .

        .   

حسین نجابت درگفت وگوبا خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: دولت با راه اندازی بورس ارز یا می خواهد ابزار کنترلی بازار ارز را از دست خود خارج کند که این عاقلانه نیست و یا می خواهددربورس شرکت کند و به سمت تعیین نرخ شناور ارز برود.

.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی درادامه با بیان اینکه از مکانیزم راه اندازی بورس اطلاع ندارم اظهار داشت: مدیریت ارز باید دست دولت باشد و این مدیریت نباید به سادگی لطمه بخورد وباید حفظ کند.

.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید براین که مدیریت بازار ارز باید دراختیار دولت بماند درباره تک نرخی شدن ارزگفت: تک نرخی شدن ارز خوب است اما وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای است که به سادگی نمی توان ارز را تک نرخی کرد.

.

گفتنی است سخنگوی اقتصادی دولت از تصویب کلیات راه‌اندازی بورس ارز در جلسه ویژه چهارشنبه هفته گذشته در بانک مرکزی خبر داد و گفت: اگر مانع خاصی پیش نیاید، در ماه جاری معاملات گواهی ارزی در بورس راه می‌افتد.

.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادارنیز با تشریح سازو‌کار راه‌اندازی بورس ارز، گفت: در این بازار‌ جایی برای سفته‌بازان نخواهد بود و نرخ براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.