نرم افزارحسابداری صدگان

قیمت طلا امسال بدترین عملکرد را داشت.

0 569

حسابداراپ

کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا امسال بدترین عملکرد خود را در ده سال اخیر خواهد داشت .

.

به گزارش سایت طلا ازرویترز ، در حالی که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام سیاستهای جدید بانک مرکزی آمریکا و آغاز برنامه خرید اوراق قرضه هستند ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که موجب افت قیمت طلا خواهد شد .

.

پندار سیستم

اجرای دور سوم خریداری اوراق قرضه از سوی فدرال رزرو آمریکا به معنای انتشار پول بیشتر و در نتیجه کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت جهانی طلا خواهد شد .

.

حدود ۶۰ درصد کارشناسان اقتصادی در نظر سنجی ماه جولای رویترز پیش بینی کردند اگر فدرال رزرو آمریکا دور جدید خریداری اوراق قرضه را آغاز کند قیمت طلا در سه ماه پایانی ۲۰۱۲ میلادی با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد .

.

این در حالی است که ۶۰ درصد کارشناسان اقتصادی هنوز نسبت به آغاز دور جدید خریداری اوراق قرضه از سوی فدرال رزرو آمریکا شک و تردید دارند . قیمت جهانی طلا از ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی تا کنون تنها ۳ درصد رشد داشته و به ۱۶۱۲ دلار در هر اونس رسیده است که این بدترین عملکرد قیمت طلا در ده سال گذشته به شمار می رود . از اواخر سال ۲۰۰۸ تا کنون فدرال رزرو آمریکا بیش از ۲.۳ تریلیون دلار نقدینگی به اقتصاد این کشور تزریق کرده است . یکی از مهمترین عواملی که به شدت قیمت طلا را تهدید می کند بحران مالی و بدهی منطقه یورو است . کاهش ارزش یورو در برابر دلار یکی از مهمترین عوامل موثر بر کاهش قیمت طلا به شمار می رود .

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.