نرم افزارحسابداری صدگان

فرصت جديد براي پذيرش اظهارنامه‌هاي فاقد امضاي الكترونيك

1 713

حسابداراپ

*خبر خوش براي موديان مالياتي*

 معاون امور ماليات‌هاي مستقيم سازمان امور مالياتي اعلام كرد:
به كساني كه اظهارنامه الكترونيكي فاقد امضاي ديجيتال ارسال كرده‌اند و تا پايان تيرماه موفق به ارسال نسخه چاپي آن به اداره امور مالياتي نشده‌اند بر اساس اعلام واحد مالياتي به موديان مذكور، فرصت ۲۰ روزه داده مي‌شود تا پرينت اظهارنامه الكترونيكي را با امضا ارسال كنند.

 

 .

حسين وكيلي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با بيان اين‌كه طبق قانون ماليات‌هاي مستقيم اظهارنامه‌ها بايد تسليم سازمان امور مالياتي شود، تصريح‌ كرد:

با الكترونيكي شدن اظهارنامه‌ها اعلام كرديم كساني كه امضاي ديجيتال دارند اظهارنامه‌شان را با اين امضا ارسال كنند و نيازي به ارسال اظهارنامه كاغذي نخواهند داشت.

 .

پندار سیستم

وي افزود: در مورد كساني كه امضاي ديجيتال ندارند، ما بايد امضاي آنها را داشته باشيم بنابراين لازم است از اظهارنامه پرينت بگيرند، آن را امضا كرده و براي ما ارسال كنند تا آن را در پرونده داشته باشيم.

.

معاون امور ماليات‌هاي مستقيم سازمان امور مالياتي ادامه داد:

تفاوت امسال با سالهاي قبل اين است كه تبصره ۱ ماده ۱۲۰ قانون برنامه حكم كرده كه بايد شرايط ارسال الكترونيك را فراهم كنيم و ما به استناد اين بند اعلام مي‌كنيم افرادي كه پرينت اظهارنامه را تا پايان تيرماه نفرستاده‌اند ايرادي ندارد بر اساس اعلام واحد مالياتي ۲۰ روز فرصت تعيين شده كه پرينت اظهار نامه‌ را امضا و ارسال كنند.

 .

———————————————————————————————–

لينك مرتبط:

بخشنامه ۱۰۳۸۷/۲۰۰ مورخ ۹۱/۵/۱۸(دریافت اظهارنامه الکترونیکی)

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. غلامپور می گوید

    با سلام ،
    واقعا” خبری خوش برای آن تعداد از مودیانی است که اظهارنامه الکترونیکی را ارسال ( دارای کد رهگیری ) کرده و پرینت هم دارند ولی آن را در موعد مقرر یعنی ۳۱/۴/۹۱ تسلیم واحد مالیاتی خود ننموده اند ، توصیه میشود منتظر اعلام واحد مالیاتی نمانند ، اظهارنامه ی خود را بردارند و به واحد مالیاتی خود بروند و تقاضای خود را بطور شفاهی اعلام تا واحد مالیاتی برابر بخشنامه ی واصله اقدام نماید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.