نرم افزارحسابداری صدگان

عوامل سیاسی این هفته و تاثیرآن بر قیمت جهانی طلا

0 521

حسابداراپ

کامرز بانک آلمان در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد ، قیمت جهانی طلا این هفته تا حد زیادی تحت تاثیر عوامل سیاسی قرار خواهد داشت .

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی گلد سیک ، میانگین قیمت جهانی طلا طی بازده هفته گذشته به ۱۶۰۱ دلار در هر اونس رسیده است . به اعتقاد کارشناسان و تحلیل گران مسائل اقتصادی کامرز بانک ، قیمت جهانی طلا طی هفته جاری تا حد زیادی با عوامل سیاسی تعیین خواهد شد.
.
ژان کلود یانکر رییس یورو گروپ و نخست وزیر لوکزامبورگ قصد دارد روز چهار شنبه سفر مهمی به یونان داشته باشد تا در خصوص درخواست دولت یونان برای دریافت مهلت دو ساله بیشتر برای اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی رایزنی و گفتگو کند .
.
روز جمعه نیز قرار است نخست وزیر یونان به آلمان سفر کند تا در خصوص تازه ترین تحولات اقتصادی و مالی این کشور با آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان دیدار و گفتگو کند . ولفگانگ شاوبل وزیر دارایی آلمان هشدار داد تا زمانی که یونان به تعهدات قبلی خود عمل نکند هیچ برنامه جدیدی برای کمک به این کشور وجود نخواهد داشت . ما به جیبی که سوراخ است پول و کمک مالی بیشتر اختصاص نخواهیم داد .
.
نشریه آلمانی اشپیگل نیز نوشت مقامهای بانک مرکزی اروپا در نشست ماه آینده خود در خصوص برنامه خریداری اوراق قرضه کشورهای بحران زده منطقه یورو رایزنی خواهند کرد . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ، تحولات سیاسی و اقتصادی یونان و منطقه یورو طی هفته جاری تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.