نرم افزارحسابداری صدگان

خرده فروشان مشمولین بعدی مالیات بر ارزش افزوده

0 893

حسابداراپ

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشورگفت:خرده فروشان در مرحله بعدی مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند که با ایجاد صندوق‌های مکانیزه فروش این اقدام عملیاتی خواهد شد.

.

علی عسگری درگفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، درپاسخ به این سوال که گروه بعدی که مشمول مالیات بر ارزش افزوده می شوند چه گروهی هستند افزود: یک سال و نیم دیگر تا پایان اجرای آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده فرصت هست و به مابقی مشمولین تسری پیدا خواهد کرد اما با توجه به این که گروه بعدی خرده فروشان هستند زمان اجرا نیازمند آماده شدن بستر هاست.

.

پندار سیستم

رییس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد:اجرای مالیات بر ارزش افزوده خرده فروشان نیازمند نصب صندوق های مکانیزه فروش است و باید این بستر فراهم شود تا قانون مالیات برارزش افزوده عملیاتی باشد.

.

وی درباره میزان درآمد های مالیاتی وصول شده در۴ ماهه ابتدایی سال گفت: در۴ ماهه منتهی به تیرماه سال جاری ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی تحصیل شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد نشان می دهدضمن این که این رقم ۹۰ درصد پیش بینی درآمد دربودجه بود.

.

رییس سازمان امور مالیاتی درپاسخ به این سوال که چند درصد از درآمد مالیاتی سال قبل محقق شداظهار داشت: درآمد مالیاتی پیش بینی شده دربودجه سال قبل ۹۰ درصد محقق شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.