نرم افزارحسابداری صدگان

جدول شماره ۱۲ از بودجه امسال حذف شد.

0 495

حسابداراپ

پندار سیستم

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خبر داد که این کمیسیون جدول شماره ۱۲ بودجه سال ۹۱ را که در آن بودجه‌ ۱۵۷ نهاد و موسسه در بودجه سال ۹۱ لحاظ شده بود، حذف کرده است.
.
غلامرضا تاجگردون در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه در جلسه دیروز خود کار بررسی طرح اصلاح جدول شماره ۱۲ را در دستور کار داشت و در این بررسی این جدول را به طور کامل حذف کرد، گفت: طرح ارجاع شده به کمیسیون هدفش اصلاح جدول شماره ۱۲ به گونه‌ای بود که ارایه بودجه به موسسات و نهادها در صورت دریافت خدمات باشد اما با اصلاحی که در کمیسیون انجام شد مقرر شد آن دسته از نهادها و موسسات که ذیل دستگاه‌های اجرایی هستند زیر مجموعه نهادهای دولتی شوند و آنها که غیردولتی‌ هستند نیز زیرمجموعه دستگاه‌های غیردولتی قرار گیرند.
.
وی گفت: درباره باقی دستگاه‌ها نیز قرار شد ردیف متمرکزی در نظر گرفته شود که مجدداً مورد بررسی معاونت برنامه ریزی قرار گیرد.
.
نایب رئیس کمیسیون و برنامه و بودجه همچنین خاطرنشان کرد: طبق مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه این جدول از سال آینده در بودجه سنواتی لحاظ نخواهد شد و تاکید شد که جدول مذکور به هیچ عنوان در جداول بودجه تکرار نشود.
.
وی از بررسی این طرح در جلسه علنی مجلس پس از پایان تعطیلات سه هفته‌ای خبر داد.
.
به گزارش خبرنگار مهر، در جدول شماره ۱۲ نام ۱۵۷ موسسه و نهادهای دولتی و غیردولتی قید شده که از آغاز دوره مجلس نهم عده‌ای از نمایندگان به دلیل آنکه معتقد بودند هیچ دستگاه نظارتی نمی تواند بر این پرداخت‌ها و هزینه‌ها نظارت داشته باشد و اساساً معیار مشخصی برای چنین پرداخت‌هایی وجود ندارد به دنبال اصلاح و حذف این جدول از بودجه بودند. مجموع رقمی که به این ۱۵۷ عنوان و موسسه تعلق می گیرد حدود ۷۵۰ میلیارد تومان است.
.
هشتم مردادماه امسال نمایندگان مجلس فوریت طرح اصلاح جدول شماره ۱۲ را تصویب کرده بودند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.