نرم افزارحسابداری صدگان

تعطيلي بانك‌های تهران در روزهای ۷، ۸ و ۱۱ شهريور

0 793

حسابداراپ

بانك‌هاي تهران طي روزهاي هفتم، هشتم و يازدهم شهريور ماه كه پيش از اين دولت از تعطيلي دستگاه‌هاي اجرايي خبر داده بود تعطيل هستند و تنها شعب كشيك اين بانك‌ها فعال خواهند بود.

.

محمد رضا غفوري ، رییس شورای هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها، در مورد برنامه كاري بانك‌هاي تهران در روزهاي هفتم، هشتم و يازدهم شهريور ماه كه پيش از اين دولت از تعطيلي دستگاه‌هاي اجرايي به دليل برگزاري نشست سران جنبش عدم‌تعهد خبر داده بود، به ایسنا افزود: طي اين روزها تنها شعب كشيك بانك‌هاي تهران فعال خواهند بود كه تعداد اين شعب بستگي به حجم كارها و متقاضيان بانك‌هاي مختلف دارد. وي تصريح كرد: همچنين طي اين روزها مشتريان بانكي مي‌توانند از خدمات الكترونيكي بانك‌هاي تهران استفاده كنند و كميته‌هايي پيش‌بيني شده كه خدمات بانكي لازم را ارائه دهند.

.

جزئیات تعطیلى‌دستگاه‌هاى دولتى درتهران

پندار سیستم

با تصویب هیات وزیران، دستگاه های دولتی روزهای هفتم تا یازدهم شهریور ماه سالجاری به مناسبت برگزاری اجلاس عدم تعهد در شهر تهران تعطیل هستند.

.

هیات وزیران به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، کلیه دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی(غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روزهای سه شنبه هفتم، چهارشنبه هشتم، پنج شنبه نهم و شنبه یازدهم شهریورماه در شهر تهران تعطیل هستند.

.

بر این اساس، بانکها موظفند در روزهای یاد شده تعدادی از شعب خود را به صورت کشیک برای خدمت رسانی به مردم اختصاص دهند. این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

.
گفتنی است سران جنبش عدم تعهد تا به حال ۱۵ بار اجلاس برگزار کرده اند و اجلاس پیش رو که شانزدهمین آن است قرار است در تهران برگزار شود. این اجلاس هر سه سال یک بار به یکی از ۱۲۰ عضو آن می رسد، این اجلاس در سه سطح و از هفتم شهریور ماه آغاز و اختتامیه آن در روز یازدهم شهریورماه برگزار می شود. اجلاس سران غیر متعهدها پنجم و ششم شهریورماه در سطح کارشناسان، اجلاس وزرای خارجه در تاریخ هفتم و هشتم شهریورماه، اجلاس سران و روسای جمهور در تاریخ نهم و دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.