نرم افزارحسابداری صدگان

بهای جهانی طلا از ۱۶۰۰ دلار عبور کرد.

0 583

حسابداراپ

معاملات حجم بالای طلا برای تحویل در ماه دسامبر در بازار كامكس نیویورك، ۱۸.۶۰ دلار (۱.۲ درصد) افزایش بها یافته و به ۱۶۰۹ دلار در هر اونس رسید.

.

معاملات طلا به دنبال انتشار آمار اشتغال بهتر از حد مطلوب در آمریكا كه موجب كاهش ارزش دلار و افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای كالاها شد، به بالای ۱۶۰۰ دلار در هر اونس بازگشت و كاهش ۰.۵ درصدی یك هفته گذشته را جبران كرد. به گزارش وال استریت ژورنال، معاملات حجم بالای طلا برای تحویل در ماه دسامبر در بازار كامكس نیویورك، ۱۸.۶۰ دلار (۱.۲ درصد) افزایش بها یافته و به ۱۶۰۹ دلار در هر اونس رسید.

پندار سیستم

.

طلا هفته گذشته به بالاترین سطح از اوایل ژوییه صعود كرده بود، زیرا سرمایه گذاران تصور می كردند كاهش رشد اقتصادی در آمریكا و مشكلات اقتصادی در خارج از این كشور، بانكهای مركزی را وامی دارد اقدامات جدیدی برای حمایت از اقتصاد انجام دهند، اما بانكهای مركزی آمریكا و اروپا سیاستهای خود را همچنان بدون تغییر نگه داشتند و موجب ناامیدی سرمایه گذارانی شدند كه بر روی قیمتهای بالاتر طلا حساب می كردند.

.

اجرای سیاست تسهیل مقداری پول از سوی بانكهای مركزی موجب كاهش ارزش ارزها شده و تقاضا را برای طلا به عنوان حفاظی در برابر تورم افزایش می دهد. معاملات طلا در ماه فوریه با مطرح شدن این احتمال كه بانك مركزی آمریكا دور جدیدی از سیاست تسهیل مقداری پول را اجرا خواهد كرد به ۱۸۰۰ دلار در هر اونس رسیده بود، اما این بانك تغییری اعلام نكرد و موجب كاهش بهای طلا شد. قیمت این فلز گرانبها در چند ماه گذشته بین ۱۵۵۰ تا ۱۶۲۵ دلار در هر اونس بوده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.