نرم افزارحسابداری صدگان

برگزاری آزمون جدید سنجش مهارت برای ۴۳ هزار متقاضی

0 619

حسابداراپ

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از برگزاری آزمون جدید سنجش مهارت برای ۴۳ هزار نفر از فعالان و یا متقاضیان بازار کار کشور خبر داد.

.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش پرند با اعلام نحوه و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت از روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱ شهریور ماه ادامه دارد.

.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت در سوم شهریورماه  برای  دریافت کارت  ورود  به جلسه خو د باید  به نشانی اینترنتی http://advari.irantvto.ir مراجعه نموده و از طریق وارد کردن مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی و یا شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دریافت کارت خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

.

پرند افزود: در راستای برنامه های عملیاتی اصلاح و بهبود روش ها، آزمون های ادواری متقاضیان سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می شود که مرحله کتبی آزمون ۳ شهریور ماه در۳۷ حرفه همسان و ۲۸۲ حرفه غیر همسان در ۳۱ استان کشور و در۳۵۰ حوزه امتحانی به صورت ۴ گزینه ای برگزار می شود.

پندار سیستم

.

وی گفت: بیش از۴۳ هزار نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت ۳ شهریور ماه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۹۴۸ نفر مرد و ۱۱هزار و ۱۸۴ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درخصوص اهداف برگزاری آزمون های سراسری سنجش مهارت به صورت سراسری، گفت: طرح برگزاری آزمون های سراسری سنجش مهارت با اهداف اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می شود.

.

پرند با اشاره به مراحل اجرای آزمون های ادواری سنجش مهارت، اظهار داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری سنجش مهارت، برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

.

وی درخصوص شرایط قبولی در آزمون های سنجش مهارت، بیان داشت: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ۵۰ از ۱۰۰ و در آزمون عملی ۷۰ از ۱۰۰ است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل ۷۰ از ۱۰۰است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.