نرم افزارحسابداری صدگان

اعلام موجودی انبارها

0 656

حسابداراپ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه با کالارسانی به موقع و فراوان به بازار، اجازه نمی‌دهیم عطش کالایی منجر به احتکارهای خانگی شود، گفت: انبارها و سردخانه‌ها ملزم هستند موجودی خود را هر ۱۵ روز یک بار به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

.

به گفته حسن رادمرد، نظارت و کنترل روی عرضه کالاها و خرید و فروش در بازار به اندازه کافی از سوی بازرسی اصناف، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی صورت می‌گیرد تا احتکار خانگی به وجود نیاید.

.

پندار سیستم

وی تصریح کرد: نباید شرایطی فراهم شود که مردم تشنگی بازار را لمس و کالاها را جمع‌آوری و در منازل خود انبار کنند. به همین دلیل، فضای بازار به نحوی مدیریت می‌شود که مردم به اندازه نیاز خود کالا خریداری کنند تا کمبودی در بازار ایجاد نشود.

.

به گفته این مسوول، امسال بازار با ۱۰ هزار بازرس در سراسر کشور، کنترل می‌شود و کار بازرسی و نظارت نیز با همکاری سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام خواهد شد، ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌ای نیز از طریق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با بازرسی از عمده‌فروشان، شرکت‌های پخش، واردکنندگان بزرگ، سردخانه‌ها و انبارداران منعقد شده است.

.

منبع : دنياي اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.