نرم افزارحسابداری صدگان

ارائه بسته مالی تشویقی به کاریابی‌های خارجی

0 555

حسابداراپ

دبیرکل کانون کاریابی های بین المللی ایران از تعطیلی دفاتر مشاوره شغلی خارجی غیرفعال در کشور خبر داد و گفت: با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه، بازرسی ادواری از عملکرد دفاتر کاریابی انجام می‌شود.

.

حسن کرباسی در گفتگو با مهر از برنامه ریزی برای انجام بازرسی و اعمال نظارت دقیق بر نحوه فعالیت کاریابی های بین‌المللی خبر داد و گفت: توسط کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های خارجی سراسر کشور بازرسی های دوره ای صورت خواهد گرفت.

.

دبیرکل انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه انجام نظارت و بازرسی بر عملکرد کاریابی های خارجی دارای وظیفه ذاتی است.

پندار سیستم

.

کرباسی خاطر نشان کرد: قرار است در جهت نظارت بر عملکرد مراکز کاریابی خارجی سراسر کشور در هر سال، بازرسی های دوره ای از مراکز کاریابی خارجی صورت گیرد و عملکرد این مراکز مورد ارزیابی واقع شود.

.

وی تاکید کرد: طبق قانون و آئین نامه های اجرایی مربوط به مراکز کاریابی خارجی، دفاتر فعال پس از شناسایی در هر سال از طریق پیش بینی بودجه و ارزیابی مورد حمایت و تشویق مالی قرار خواهند گرفت.

.

این مقام مسئول در امور کاریابی های خارجی کشور در ادامه از ابطال مجوز یک کاریابی خارجی متخلف در شهر شیراز استان فارس خبر داد و گفت: این تصمیم از سوی اعضا هیئت مرکزی موضوع ماده ۷ گرفته شد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.