نرم افزارحسابداری صدگان

تب سكه باز هم تند شد

0 685

حسابداراپ

دادوستدهاي بازار آتي بورس كالاي ايران ديروز هم به تاثير از صحبت‌هاي حاشيه‌اي و افزايش قيمت دلار شاهد رونق مبادلات و پيشي گرفتن موقعيت‌هاي خريد از موقعيت‌هاي فروش بود. 

.

به گفته معامله‌گران، آنچه در بازار روز گذشته عامل افزايش و تحريك قيمت دلار بوده، گمانه‌زني‌ها پيرامون تغيير نرخ ارز مرجع يك هزار و ۲۲۶ توماني بود كه روي تحريك تقاضا و افزايش قيمت دلار تاثير محسوسي گذاشت. البته موضوعات مطرح شده درباره وضعيت بازار ارز و تدابير بانك مركزي در اين خصوص كه طي هفته سپري شده با حرف و حديث‌هاي زيادي همراه شده از مهم‌ترين اهرم‌هايي بود كه توانست تغيير قيمت‌ها و صعودي شدن بازار را به دنبال داشته باشد. فعالان معتقدند دادوستدها امروز در حالي دنبال مي‌شود كه به پيروي از مبادلات روز گذشته و ثبت نام براي خريد دلار بيش از ۲ هزار تومانی امكان تداوم تحركات مثبت قيمتي وجود دارد.

پندار سیستم

.

البته همچنان پيش‌بيني‌ها نسبت به افزايش قيمت‌ها دور از انتظار است و معامله‌گران بايد با تعقيب اخبار و گزارش‌هاي رسمي و غير‌رسمي منتظر نوسانات در هفته پيش رو باشند. در بازار آتي، قيمت سكه سررسيد مردادماه با ۰۳/۰ درصد افت در مبادلات صبح و افزايش ۵۷/۱ درصدي در مبادلات بعدازظهر در محدوده ۷۵۰ تا ۷۶۲ هزار تومان، سررسيد شهريورماه با افزايش ۱۰/۳ درصدي در محدوده ۷۹۱ تا ۸۱۱ هزار تومان، سررسيد مهرماه با افت ۳۴/۰ درصدي در مبادلات صبح و افزايش ۶۹/۱ درصدي در مبادلات عصر در محدوده ۸۲۹ تا ۸۴۵ هزار تومان و سررسيد آبان‌ماه با افزايش ۹۴/۲ درصدي در محدوده ۸۷۲ تا ۸۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

.

منبع : دنیای اقتصاد

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.