نرم افزارحسابداری صدگان

بورس ارز بر كار صرافی‌ها تاثیر ندارد.

0 599

حسابداراپ

معاون نظارتی بانك مركزی با بیان توضیحاتی در مورد جزییات راه‌اندازی بورس ارز تصریح كرد: بورس ارز بر كار صرافی‌ها تاثیر مستقیم نمی‌گذارد.

.
ابراهیم درویشی ، در مورد راه‌اندازی بورس ارز و تفاوت آن با كار صرافی‌ها به ایسنا اظهار كرد: در همه جای دنیا صرافی یك كار خاص دارد و كار آنها نقد یا تبدیل كردن پول است و كار بورس ارز جدای از این است.

.
وی ادامه داد: مثلا زمانی كه قرار است كالایی سه ماه دیگر وارد شود برای اینكه متقاضی از قیمت نوسان دلار در امان بماند می‌تواند از مزایای بورس ارز بهره ببرد.

پندار سیستم

.
درویشی اضافه كرد: در بورس ارز نیز مانند معامله سكه‌ در بازار آتی، خرید ارز برای چند ماه بعد انجام می‌شود كه اگر در آن زمان ارز گران‌تر شد برای مشتری همان قیمت زمان خرید لحاظ ‌شود.

.
وی در ادامه عنوان كرد: صرافی كارش تبدیل پولی به پول دیگر است و مثلا اگر فردی دلاری در اختیار داشته باشد می‌تواند از طریق صرافی‌ها دلارش را به یورو تبدیل كند.

.
معاون نظارتی بانك مركزی با تایید این‌كه بورس ارز بر كار صرافی‌ها تاثیر مستقیم نمی‌گذارد، متذكر شد: صرافی‌ یك بازار بانكی است و بورس ارز یك بازار دیگر كه این‌ها با هم تفاوت دارند.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.