نرم افزارحسابداری صدگان

چه بر سر اونس طلا خواهد آمد؟

0 624

حسابداراپ

شب گذشته بن برنانکه رئیس بانک مرکزی آمریکا در دور اول جلسه کنگره آمریکا شرکت کرد و نگرانی خود را نسبت به رشد کند کاهش نرخ بیکاری در این کشور اعلام کرد.

.

به گزارش  سایت طلا ازبلومبرگ ، بر اساس آخرین گزارشات ارائه شده از جلسه شب گذشته کنگره آمریکا می توان این نتیجه را گرفت که بن برنانکه به این باوررسیده است که اقتصاد این کشور در رکود قرار گرفته است.

.

او در صحبت های خود با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در این کشور همواره افزایش یافته است، ارائه طرح های نوع و جدید در جهت تقویت شرایط اقتصادی در آمریکا را دور از دسترس ندانسته است.

.

پندار سیستم

بن برنانکه در جلسه امشب نیز در کنگره آمریکا حضور خواهد یافت تا به سوالات سیاست گذاران پاسخ دهد. در جلسه امشب بحث بر روی کاهش نرخ بهره بانکی در این کشور می تواند ازاهمیت بالایی در میان سرمایه داران برخوردار باشد. چرا که با رجوع به سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ که بانک مرکزی آمریکا این نرخ را با کاهش رو به رو ساخته است ، بهای اونس جهانی طلا تا به امروز با ۷۰ درصد افزایش رو به رو شده است.

.

بسیاری از کارشناسان بران عقیده اند که سرمایه داران به انتظار مشخص شدن جلسه امشب خواهند ماند و در معاملات کمتر شرکت خواهند کرد. جلسه امشب می تواند رویکرد بانک مرکزی نسبت به ارائه محرک های اقتصادی جدید رابه صورت واضح و روشنی مشخص سازد.

.

لازم به ذکر است که به دلیل شرکت نکردن سرمایه داران در معاملات روز جاری بهای اونس جهانی طلا با کاهش ۰.۱ درصدی رو به رو شده است، به صورتیکه در ساعات ۱:۳۶ دقیقه بعدازظهر به وقت نیویورک به ۱۵۸۹ دلار و ۵۰ سنت در بازارهای مبادلاتی طلادر نیویورک (comex) رسید.

.

..

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.