نرم افزارحسابداری صدگان

مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی لغو نشده است / ایرادها بزودی رفع می‌شود

2 887

حسابداراپ

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت رئیس‌جمهور با بیان اینکه مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی لغو نشده است،گفت:

ایرادهایی که رئیس مجلس گرفته ظرف یک هفته برطرف می‌شود.

.

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد نامه رئیس مجلس به رئیس‌جمهور مبنی بر ایرادهای مصوبه دولت در ساماندهی نیروهای شرکتی گفت:

در نامه رئیس مجلس در واقع مصوبه دولت لغو نشده، بلکه یک سری ایرادهای شکلی به مصوبه دولت وارد شده است. در واقع یک رای مقدماتی داده و اعلام کرده ظرف یک هفته این ایرادها باید برطرف شود وگرنه موارد ایراد‌دار لغو می‌شود.

.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تصریح کرد:

اگر ظرف یک هفته اصلاحات مورد نظر مجلس اعمال نشود به موجب قانون نحوه اجرای اصل ۸۵ قانون اساسی موارد ایراد گرفته شده در مصوبه دولت لغو می‌شود.

.

تاجی تأکید کرد:

پندار سیستم

کارشناسان حقوقی معاونت حقوقی در حال رفع ایرادهای گرفته شده به مصوبه دولت هستند و به زودی پیش‌نویس اصلاحیه این مصوبه از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تهیه می‌شود.

.

وی تأکید کرد:

اگر ایرادهای مدنظر رئیس مجلس در مصوبه دولت برطرف شود، مصوبه دولت در مورد ساماندهی نیروهای شرکتی به قوت خود باقی است و اجرا می‌شود.

.

به گزارش فارس، براساس مصوبه هیئت دولت از اول بهمن ماه سال ۹۰ به منظور رعایت عدالت و جلوگیری از بهره‌کشی نیروهای شرکتی توسط شرکت‌های واسط در دستگاه‌های دولتی، مقرر شد همه نیروهای شرکتی در کارهای غیر حجمی مستقیما با خود دستگاه قرارداد همکاری ببندند و شرکت‌های واسط تأمین نیرو در دستگاه‌های اجرایی دولتی حذف شوند.

.

بنابراین گزارش، بسیاری از نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شده اما هنوز گلایه‌هایی در برخی ادارات و دستگاه‌ها مبنی بر وجود نیروهای شرکتی به چشم می‌خورد. همچنین هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس یک سری ایرادهای شکلی به مصوبه دولت در مورد تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گرفته بود که با تلاش کارشناسان و رایزنی مسئولان دولت این ایرادها رفع شد.

.

تاجی قبلا به فارس گفته بود اراده رئیس جمهور و دولت این است که برای جلوگیری از اجحاف شرکت‌های واسط تأمین نیرو به نیروهای شرکتی، این شرکت‌ها حذف شده و قرارداد مستقیم بین دستگاه اجرایی و نیروی کار منعقد می‌شود.

.

محل تبلیغ شما

2 نظرات
  1. محمد می گوید

    من نمی دانم که مجلس و رئیس مجلس چی توی سرشان میگذرد ولی یادتان باشد که شما را همین نیروهای شرکتی هم به وکیل خودشان انتخاب کردن که حق مردم دفاع کنید ولی متاسفانه به جای دفاع از حقوقشان در برابر آنها ایستاده اید و اجازه نمیدهید که به حق و حقوقشان برسند چرا؟؟؟؟ مگر شما نیامدید که از حق مستضعفین جامعه دفاع کنید ؟؟ جامعه مشکلات خیلی زیادی دارد که فراگیر است و شامل کل جامعه میشود به جای رسیدگی به آنها هی گیر دادین به مصوبه دولت در خصوص نیرهای شرکتی چرا؟؟؟ ما مگر جزو این جامعه نیستیم یا فکر میکنید نیروهای اعضامی از افغانستان هستیم خدایی خوبیت نداره به بهانه قانون به قول رهبر در هر کار دولت دخالت نکنید دولت کار خیری انجام داده شما چرا به شر میکشانید کجای کار دولت مخالفت با قوانین اسلام است کار خیر که ایراد قانونی ندارد اگر هم داشته باشد این ایرادها را باید نادیده گرفته شود . من ده سال با بدترین وضعیت کاری یعنی همان شرکتی بودن تلاش دارم میکنم من حق ندارم در کارم ارتقاء و پیشرفت داشته باشم توصیه میکنم به حرف رهبر عزیز توجه داشته باشید و به بهانه قانون در هر کار دولت دخالت نکنید برین سراغ مشکلات بزرگتر ای نمایندگان مردم !!!!!!

  2. رضا می گوید

    باسلام منم بانظراین دوستمون محمدآقا سخت موافقم (نقل قولهایی که از رهبرعزیزمون کرده بود ) وفقط میگم که مگرما نیروهای شرکتی انسان نیستیم ؟نکنه ازبس که تومحل کاربهمون گفتن نیروی شرکتی حق این چیز و اون چیز رو نداره و و و و و و و و و غیره واقعاً همینطوریه وخودمون خبرنداریم پس یهوبگن برید بمیرد نه واقعاً میخوام بدونم این از مردونگیه آخه ازکی تابحال “شادکردن “دل یه عده نیروی شرکتی زحمتکش و خدایی فعال غییییییرقانونیه آخه خانواده ماچه گناهی کردن که ازخیلی امکانات پرسنل رسمی که دارن بایدتاپایان عمرمحروووووووم باشن ؟؟؟
    من که هرچی گشتم تواین سایت ها جایی پیدانکردم که درد دلم به گوش اونیکه بایدبرسه برسه (چون نداریم که اینترنت پرسرعت داشته باشیم یابهتربگم به dial up قناعت کنیم که ADSL هزینه زیاد دارد واین یه ذره عمرمونم تو این اینترنت خدای سرعت dial up تموم شد ) پس شمادوست عزیزی که این درد دل نامه منومیخونی لطف کن واگه مقدور هستش برات بجای من ودیگرنیروهای شرکتی مخلص این درد دلها را به یه جایی برسون که بایدبرسه ازهمه تلاشگران وعزیزان زحمتکش ممنونم اجرتون با حق تعالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.