نرم افزارحسابداری صدگان

قرارداد کاری تیپ کارگزاری طراحی می شود

0 649

حسابداراپ

دبیرکل کانون کارگزاران از تدوین و تصویب اصول اخلاقی و معیارهای رفتار حرفه ای کارگزاران در این کانون خبر داد و گفت: این مصوبه جزییات معیارهای رفتارهای حرفه ای در صنعت کارگزاری است که تقریبا نهایی شده و ظرف یک ماه آینده تصویب خواهد شد.

.

دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار آخرین برنامه های این کانون را تشریح کرد.

.

روح الله میر صانعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، از تدوین و تصویب اصول اخلاقی و معیارهای رفتار حرفه ای کارگزاران در کانون خبر داد و گفت:

این مصوبه جزییات معیارهای رفتارهای حرفه ای در صنعت کارگزاری است که تقریبا نهایی شده و ظرف یک ماه آینده تصویب خواهد شد.

.

دبیر کل کانون کارگزاران در خصوص حوزه آموزش گفت: در این حوزه قبل از برگزاری آزمون های گواهی نامه های حرفه ای، قرار است کانون یک آزمون آزمایشی برگزار کند.

.

وی ادامه داد: قبلا کانون دوره های آمادگی آزمون را در تهران برگزار می کرد که قرار است امسال این دوره ها در شهرهای شیراز، اصفهان ،تبریز ،اهواز و مشهد برگزار شود.

پندار سیستم

.

علاوه بر دوره آمادگی آزمون، آزمون آزمایشی نیز در تهران برگزار می کنیم و در دوره های بعد درسایر شهرستانها نیز این آزمون آزمایشی برگزار خواهد شد.

.

میر صانعی در ادامه افزود: همچنین مقرر شده است یکسری دوره های آموزشی برای برخی سمت ها در کارگزاری ها برگزار شود.

.

وی در خصوص سمت های کارکنانی که در این دوره های آموزشی حضور خواهند داشت، گفت: مسولان، کارشناسان و کارمندان پذیرش که سفارش های مشتری ها را در بورس های اوراق بهادار و کالایی دریافت می کنند جامعه هدف ما در این دوره های آموزشی هستند.

.

به گفته دبیر کل کانون کارگزاران به این افراد پس از گذراندن این دوره های آموزشی گواهی نامه های کاربردی اعطا خواهد شد تا این افراد برای اخذ سمت های فوق در کارگزاری ها مدرک معتبر داشته باشند.
.
میر صانعی همچنین از طراحی قرارداد تیپ کاری بین کارمند و کارفرمای کارگزاری در کانون کارگزاران خبر داد و گفت:
از آنجایی که معمولا شاهد اختلاف هایی بین اشخاص وابسته به کارگزاری ها (کارمندان) و کارگزاران هستیم که تبعاتی را در عملکرد کارگزاران به همراه دارد، قرار داد کاری تیپی را طراحی کردیم تا در اختیار کارگزاران به گذاریم تا از طریق این قرار داد نقل و انتقال، استخدام کارکنان و بسیاری از مشکلات میان کارکنان و کارگزاران برطرف شود.
.
محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.