نرم افزارحسابداری صدگان

دلارافزایش و طلا کاهش یافت.

0 595

حسابداراپ

درمعاملات روزگذشته بازار جهانی طلا شرایط به گونه ای رقم خورد که دلارازیوروپیشی گرفت و سیر نزولی بهای طلا در بازارهای جهانی را به دنبال داشت.

پندار سیستم

.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو،شرایط درهفته گذشته به گونه ای رقم خورد که وجود نوسان دربازارهای جهانی حجم معاملات موجود را با کاهش مواجه ساخت.
.
براین اساس بهای هراونس طلا دربازارهای جهانی که کار خود را با ۱۶۰۵دلار در روزجمعه آغاز کرده بود،سرانجام با ادامه روندی نزولی به پایین تر از مرز ۱۶۰۰دلار درهراونس کاهش یافت و در نهایت کار خود را دربهای ۱۵۸۳دلار درهراونس به پایان رساند.
.
سطح پایین تقاضا برای فلز طلا را می توان با عوامل مختلفی مرتبط دانست، اما نکته قابل توجه این است که نتیجه گیری در مورد ادامه معاملات از روی حجم معاملات هفته گذشته، نمی تواند فرآیندی برمبنای عقل وتفکرباشد.
.
مهمترین خبرهفته گذشته این بود که بانک مرکزی اروپا سود بانکی را تا ۰.۷۵درصد کاهش داد.معامله گران طلا انتظار داشتند که قیمت جهانی طلا به دنبال ارایه این امتیاز از سوی بانک مرکزی اروپا،با افزایش میزان بدهی این منطقه با کاهش بهای دلار نسبت به یورو، افزایش یابد.
.
فروش کالاهای مهم اقتصادی تحت تاثیرمستقیم بهای دلار صورت گرفت وافزایش بهای دلارکاهش قیمت کالاهای مهم اقتصادی را دربرداشت.طلا، نقره ،پلاتین،پلادیوم و مس از جمله فلزات با ارزشی هستند که هم سو با سیرنزولی بهای نفت خام با کاهش ۲درصدی مواجه شده اند.
.
کریس پویندکستر،نویسنده این مقاله معتقد است که با اطمینان خاطر نمی توان از تاثیر بحران اقتصادی وافزایش میزان بدهی این منطقه بر بهای طلا صحبت کرد.درحال حاضر،بهای ارزتاثیرگذارترین عامل تغییربهای طلا و نقره در بازارهای جهانی طلا به شمارمی آید.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.