نرم افزارحسابداری صدگان

تسهيل انتشار اوراق مشارکت و صکوک

0 572

حسابداراپ

مدیر اداره امور بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه موضوع حمایت سهامداران عمده از بازار سرمایه از قبل مطرح بوده است، گفت :حمایت سهامداران عمده و حقوقی ها از بازار سرمایه با جدیت دنبال می شود.

.
به گزارش  بازار سرمایه، محمودرضا خواجه نصیری گفت :مطابق مصوبه شورای عالی اصل ۴۴ مقرر شد تا شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ ها همه جانبه از بازار حمایت کنند.

.
وی با اشاره به تفاهم نامه با بانک مرکزی برای تامین مالی هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری جهت ورود به بازار سرمایه تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه با ارائه تسهیلات بانکی به این شرکت ها توانایی آنان برای تزریق نقدینگی و حمایت از سهامشان در بازار سرمایه افزایش می یابد.

.

پندار سیستم

 جذابیت نرخ اوراق مشارکت در بازار سرمایه
مدیر اداره امور بورس ها و بازارهای سازمان بورس با اشاره به مصوبه دوم شورای عالی اصل ۴۴ گفت: دومین مصوبه این شورا، افزایش جذابیت اوراق مشارکت و صکوک قابل انتشار در بازار سرمایه بوده است که سازمان بورس برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

.
خواجه نصیری با اشاره به تضامین در نظر گرفته شده برای اوراق مشارکت در بازار سرمایه گفت : قرار است سود اوراق مشارکت در محدوده جذاب قرار گیرد تا نگاه سرمایه گذاران را به بازار سرمایه معطوف کند.

.
مدیر اداره امور بورس ها و بازارهای سازمان بورس با اشاره به اینکه یک پیشنهاد مهم در این زمینه ، افزایش نرخ سود اوراق است، تصریح کرد: برنامه ای برای تسهیل شرایط انتشار اوراق مشارکت و صکوک در بازار سرمایه در دست تدوین است.

.
وی گفت : همچنین برنامه ای در دست داریم تا بانک ها را برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه تشویق کنیم که تفاهمنامه ای هم با بانک مرکزی امضا شده است.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.