نرم افزارحسابداری صدگان

بی عدالتی مالیاتی موجب ناخشنودی است.

1 567

حسابداراپ

پندار سیستم

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، ‘مصطفی قلی خسروی ‘ روز چهارشنبه در همایش اعضای كشوری این اتحادیه در محل مركز همایش های صدا و سیما اظهار داشت :اعضای صنف مشاوران املاك از مبلغان پرداخت مالیات محسوب می شوند ، اما در ارزیابی ها و ممیزیها انتظار این است كه عادلانه برخورد شود .
 .
وی افزود: اجرای طرح كدرهگیری نقش به سزایی در جلوگیری از سوء استفاده كنندگان این بخش داشته و همكاری اعضای این صنف مانع از معاملات غیر واقعی شد .
 .
خسروی اضافه كرد : سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی دولت كه وزارتخانه های بازرگانی و مسكن و شهرسازی سابق سهم مساوی در آن داشتند ، موجب اجرای طرح كد رهگیری كه مسئولیت آن هم به صنف مشاوران املاك واگذار شد .
 .
وی گفت : اكنون برخی از اعضای استانی صنف مشاوران املاك بابت اجرای طرح كد رهگیری بدهی ۸۰ تا ۱۳۰ میلیارد ریالی به مركز دارند و این امر به شكل روشن ثبت شده است .
 .
خسروی با انتقاد از برخی اعضای این صنف كه اقدام به تاسیس انجمن صنفی مشاوران املاك كرده اند ، گفت : هدف از این اقدام شما غیر از مطرح كردن خود چیست .
 .
همایش یك روزه اتحادیه كشوری املاك كه در آستانه نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج ) برپا شده بود با تقدیر از نیروهای فعال مشاوران املاك كشور و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی و اعطای تندیس های یادبود به كار خود پایان داد .

.

محل تبلیغ شما

1 نظر
  1. غلامپور می گوید

    بنده که تا حدودی ارتباط کاری تقریبا مستقیم با مشاوران املاک دارم حدود ۹۵% از آنان علاوه بر اینکه بدنبال راههائی برای مالیات ندادن خود هستند تا آنجا که میتوانند راهی برای مالیات ندادن و یا کمتر مالیات دادن متعاقدین به ذینفع نیز پیشنهاد میدهند . البته برای آن ۵% هم نمیتوان مبلغ مالیات بودن شان را باور کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.