نرم افزارحسابداری صدگان

بورس دوباره به فاز منفي رفت

0 631

حسابداراپ

بورس تهران كه هفته گذشته را در خوشحالي حمايت هاي مسئولان سپري كرده بود، در دومين روز معاملاتي از حركت بازايستاد و دوباره به فاز منفي رفت.

.

 در حالي كه بورس تهران معاملات روز يكشنبه خود را با اندكي رشد آغاز كرده بود، اما اين رشد دوام چنداني نداشت و در پايان معاملات به ۹۲ واحد منفي تبديل شد.

.

به اين ترتيب در ابتداي معاملات بازار با صف خريد صنايع نفت و پتروشيمي و رشد تقاضا در گروه ساختماني رو به رو شد ولي در انتهاي معاملات اثر منفی ۶۱ واحدی بانك اقتصاد نوين و ۵۱ واحدي فولاد مباركه بر شاخص بورس موجب افت ۹۲ واحدي دماسنج بازار سرمايه و رسيدن آن به عدد۲۵ هزار و ۳۵۲ واحد شد.

پندار سیستم

.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز شركتهاي تازه وارد پالايشگاه بندرعباس و پالايشگاه شيراز با رشد قيمت و صف خريد رو به رو شد و صف هاي خريد براي صنعت پتروشمي تشكيل شد.

.

با انتشار گزارش هيات مديره صدرا و اعلام زيان ۱۴۲ توماني به ازاي هر سهم براي سال مالي ۹۰،بازار با صف فروش نماد ماشين سازي اراك و صنايع آذرآب روبه رو شد.

.

بر اين اساس در معاملات امروز تالار شيشه‌اي حجم معاملات كاهش پيدا كرد و ۱۹۷ ميليون سهم به ارزش ۳۵۳ هزار و ۲۵۳ ميليون ريال مورد معامله قرار گرفت، با كاهش قيمت سهام شركت‌ها و افت شاخص، ارزش بازار سرمايه نيز به ۱۱۹ هزار ميليارد تومان رسيد.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.