- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

بانک تات مانند قبل تات است!

یک مقام مسوول در سازمان بورس با بیان این‌که سازمان بورس هیچ اطلاعاتی در مورد ادغام بانک تات دریافت نکرده است، تاکید کرد: از نظر سازمان بورس، بانک تات مانند قبل، بانک تات است.

.
امیر حمره مالمیر آخرین وضعیت ادغام بانک تات را تشریح کرد و به ایسنا گفت: برای ادغام بانک تات باید پروسه‌ قانونی گذرانده شود و سپس در مورد ادغام و تغییر نام تصمیمی گرفته شود.

.
وی در مورد تغییر نام بانک تات به بانک آینده گفت: برای تغییر نام باید مجمع فوق‌العاده تشکیل شده و اطلاع‌رسانی انجام شود، اگرچه تغییر نام نیازمند مجوز است، اما تغییر نام بدون تغییر ساختار مشکلی ندارد.

.
رییس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس تاکید کرد: این در حالی است که تغییر نام بانک با ساختار جدید و ادغام با سایر موسسات نیازمند انجام پروسه‌ی قانونی ویژه است و باید اطلاعات لازم از شرکت دریافت شده و منافع سهامداران رعایت شود.

.
مالمیر اظهار داشت: در غیر این صورت سازمان اعلام موافقتی برای ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها نخواهد کرد، زیرا صورت جلسه‌ی مجمع این بانک نیازمند اخذ مجوز از سازمان بورس است.

.
این مقام مسوول یادآور شد: برای این کار ابتدا باید درخواست از طریق شرکت به سازمان بورس ارسال شده، مدارک و مستندات ادغام ارایه شود، اما هم اکنون به صورت مکتوب هماهنگی با سازمان بورس انجام نشده است.

.

——————————————————————————-

لينك مرتبط:

بانک تات مجاز به انجام هیچ عملیات بانکی نیست + تکمیلی [1]

.