- ACCPress.com – تازه های حسابداری - http://www.accpress.com/news -

امکان ارائه اظهارنامه الکترونيکي از طريق دفاتر پست فراهم شد.

.

آمادگي ادارات پست براي دريافت اظهارنامه هاي مالياتي

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور گفت:

سازمان امور مالياتي کشور با همکاري شرکت پست جمهوري اسلامي ايران شرايطي را مهيا کرده که موديان مالياتي مي توانند علاوه بر ارائه الکترونيکي اظهارنامه و يا مراجعه حضوري به ادارات مالياتي ، با مراجعه به دفاتر پستي نسبت به ارسال اظهارنامه هاي مالياتي خود اقدام کنند.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، علي عسکري در مراسم افتتاح پروژه برون سپاري دريافت الکترونيکي اظهارنامه و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي که امروز در محل اداره پست منطقه ۱۵ تهران برگزار شد ، گفت: سازمان امور مالياتي کشور در چارچوب برنامه هاي اجرايي طرح جامع مالياتي و به منظور افزايش درجه رضايت موديان مي تواند اجراي برخي خدمات مالياتي که ماهيتا غيرحاکميتي هستند را به ساير سازمان ها و بخش ها واگذار نمايد.

.

وي افزود: شرکت پست جمهوري اسلامي ايران يکي از شرکت هايي است که از ظرفيت هاي بالا و زيرساخت هاي مناسبي براي ارائه خدمات به مشتريان در سراسر کشور برخوردار است و مي تواند در بسياري از موارد با سازمان امور مالياتي کشور براي خدمت رساني بهتر به موديان مالياتي همکاري نمايد.

.

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور با بيان اين که تلاش ما براي گسترش کانال هاي ارتباطي سازمان با موديان به منظور تسهيل امور مالياتي آنان است، تصريح کرد: سازمان امور مالياتي کشور با همکاري شرکت پست شرايطي را مهيا کرده که موديان مالياتي علاوه بر مراجعه به ادارات مالياتي و يا ارائه الکترونيکي اظهارنامه، مي توانند از اين پس با مراجعه به دفاتر پستي نسبت به ارسال اظهارنامه هاي مالياتي خود اقدام نمايند.

.

عسکري، ادامه داد: در مرحله اول موديان مالياتي در تهران و در مراحل آتي در سراسر کشور مي توانند با مراجعه به نزديک ترين اداره پست نسبت به ارائه اظهارنامه مالياتي خود اقدام کنند و پس از اتمام کار رسيد ارسال اظهارنامه را دريافت نمايند.

.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران خبرداد:

آمادگي ادارات پست براي دريافت اظهارنامه هاي مالياتي

.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران، گفت: با افتتاح پروژه “برون سپاري، دريافت الکترونيکي اظهارنامه مالياتي و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي” ، از اين پس ادارات پست تهران آمادگي دارند تا اظهارنامه هاي مالياتي موديان را دريافت و به سازمان امور مالياتي کشور ارائه دهند.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، محمد حسن کرباسيان در مراسم افتتاح “پروژه برون سپاري دريافت الکترونيکي اظهارنامه و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي” که امروز در محل اداره پست منطقه ۱۵ تهران برگزار شد ، با اشاره به اهميت ماليات و لزوم همکاري تمامي ارگان ها در اين زمينه گفت: تمامي سازمان ها و ارگان ها بايد با سازمان امور مالياتي کشور همکاري کنند تا ضمن خدمت رساني بهتر به موديان زمينه ارائه اظهارنامه و پرداخت ماليات براي موديان تسهيل شود.

.

وي با اشاره به اين که سال گذشته پروژه برون سپاري و توسعه خدمات الکترونيکي از طريق پست به صورت پايلوت در برخي مراکز آغاز شد ، تصريح کرد: سال گذشته در مجموعه پست نزديک به ۶۴۰ هزار نفر مراجعه کننده داشتيم که از تجربه هاي کسب شده براي رفع نقايص و اجراي سراسري اين پروژه استفاده کرديم.

.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران ، ادامه داد: با افتتاح پروژه برون سپاري دريافت الکترونيکي اظهارنامه و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي ، از اين پس ادارات پست تهران آمادگي دارند تا اظهارنامه هاي مالياتي موديان را دريافت و به سازمان امور مالياتي کشور ارائه دهند.

.

وي، خاطرنشان کرد: روحيه برون سپاري و خدمت رساني به مردم در سازمان امور مالياتي کشور بيش از هر سازمان ديگري به چشم مي خورد و ما هم تلاش مي کنيم با همکاري بيشتر با اين سازمان زمينه تسيهل امور مربوط به موديان و مشتريان را فراهم کنيم.

.

—————————————————————————

لينك هاي مرتبط :

تشریح مراحل تکمیل و تسلیم اظهارنامه الکترونیکی در واحدهای پستی [1]

افتتاح پروژه برون سپاری ارسال اظهارنامه مالیاتی [2]

.