نرم افزارحسابداری صدگان

ارز تک نرخی اولویت اول دولت

0 669

حسابداراپ

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه تک نرخی کردن ارز اولیت اول و بهینه دولت است، گفت: به دلایل گفته و ناگفته امروز شاهد تشکیل بازار موازی ارز هستیم.

.

سید شمس الدین حسینی در خصوص طرح جدید نمایندگان مجلس برای چند نرخی شدن ارز و اینکه دولت در سال گذشته برای تک نرخی کردن ارز تلاش کرد، گفت: اولویت اول و بهینه ما در دولت تک نرخی کردن ارز است.

.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه در قانون برنامه پنجم نیز نظام ارزی کشور، نظام شناور مدیریت شده است، اظهار داشت: این نظام تلویحا دربردارنده این است که نظام ارزی کشور باید تک نرخی باشد تا بتوان دامنه نوسان آن را مدیریت کرد.

.

پندار سیستم

حسینی خاطر نشان کرد: با توجه به مجموعه دلایل گفته و ناگفته امروز بازار موازی ارز داریم ولی دغدغه ما تک نرخی کردن ارز است.

.

به گزارش مهر، وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: چند نرخی شدن ارز به هیچ وجه مدنظر دولت نیست و ما از تک نرخی بودن آن صحبت می کنیم که البته آن نیز نرخ‌های امروز بازار موازی را قرار نمی دهد.

.

حسینی تاکید کرد: نگاه این است طرحی ارائه شود که به سمت تک نرخی شدن ارز حرکت کنیم تا بتوانیم نرخ‌های حباب دار برآمده از نوسانات ارزی را نیز تعدیل کنیم.

.

پیش از این، ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور درحال تهیه بسته اقتصادی هستیم، از پیش بینی ۳ نرخی شدن ارز در بازار در این بسته خبر داده بود.

.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.