نرم افزارحسابداری صدگان

امکان ارائه اظهارنامه الکترونيکي از طريق دفاتر پست فراهم شد.

5 3,235

حسابداراپ

.

آمادگي ادارات پست براي دريافت اظهارنامه هاي مالياتي

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور گفت:

سازمان امور مالياتي کشور با همکاري شرکت پست جمهوري اسلامي ايران شرايطي را مهيا کرده که موديان مالياتي مي توانند علاوه بر ارائه الکترونيکي اظهارنامه و يا مراجعه حضوري به ادارات مالياتي ، با مراجعه به دفاتر پستي نسبت به ارسال اظهارنامه هاي مالياتي خود اقدام کنند.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، علي عسکري در مراسم افتتاح پروژه برون سپاري دريافت الکترونيکي اظهارنامه و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي که امروز در محل اداره پست منطقه ۱۵ تهران برگزار شد ، گفت: سازمان امور مالياتي کشور در چارچوب برنامه هاي اجرايي طرح جامع مالياتي و به منظور افزايش درجه رضايت موديان مي تواند اجراي برخي خدمات مالياتي که ماهيتا غيرحاکميتي هستند را به ساير سازمان ها و بخش ها واگذار نمايد.

.

وي افزود: شرکت پست جمهوري اسلامي ايران يکي از شرکت هايي است که از ظرفيت هاي بالا و زيرساخت هاي مناسبي براي ارائه خدمات به مشتريان در سراسر کشور برخوردار است و مي تواند در بسياري از موارد با سازمان امور مالياتي کشور براي خدمت رساني بهتر به موديان مالياتي همکاري نمايد.

.

رييس کل سازمان امور مالياتي کشور با بيان اين که تلاش ما براي گسترش کانال هاي ارتباطي سازمان با موديان به منظور تسهيل امور مالياتي آنان است، تصريح کرد: سازمان امور مالياتي کشور با همکاري شرکت پست شرايطي را مهيا کرده که موديان مالياتي علاوه بر مراجعه به ادارات مالياتي و يا ارائه الکترونيکي اظهارنامه، مي توانند از اين پس با مراجعه به دفاتر پستي نسبت به ارسال اظهارنامه هاي مالياتي خود اقدام نمايند.

.

عسکري، ادامه داد: در مرحله اول موديان مالياتي در تهران و در مراحل آتي در سراسر کشور مي توانند با مراجعه به نزديک ترين اداره پست نسبت به ارائه اظهارنامه مالياتي خود اقدام کنند و پس از اتمام کار رسيد ارسال اظهارنامه را دريافت نمايند.

.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران خبرداد:

پندار سیستم

آمادگي ادارات پست براي دريافت اظهارنامه هاي مالياتي

.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران، گفت: با افتتاح پروژه “برون سپاري، دريافت الکترونيکي اظهارنامه مالياتي و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي” ، از اين پس ادارات پست تهران آمادگي دارند تا اظهارنامه هاي مالياتي موديان را دريافت و به سازمان امور مالياتي کشور ارائه دهند.

.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، محمد حسن کرباسيان در مراسم افتتاح “پروژه برون سپاري دريافت الکترونيکي اظهارنامه و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي” که امروز در محل اداره پست منطقه ۱۵ تهران برگزار شد ، با اشاره به اهميت ماليات و لزوم همکاري تمامي ارگان ها در اين زمينه گفت: تمامي سازمان ها و ارگان ها بايد با سازمان امور مالياتي کشور همکاري کنند تا ضمن خدمت رساني بهتر به موديان زمينه ارائه اظهارنامه و پرداخت ماليات براي موديان تسهيل شود.

.

وي با اشاره به اين که سال گذشته پروژه برون سپاري و توسعه خدمات الکترونيکي از طريق پست به صورت پايلوت در برخي مراکز آغاز شد ، تصريح کرد: سال گذشته در مجموعه پست نزديک به ۶۴۰ هزار نفر مراجعه کننده داشتيم که از تجربه هاي کسب شده براي رفع نقايص و اجراي سراسري اين پروژه استفاده کرديم.

.

مدير عامل شرکت پست جمهوري اسلامي ايران ، ادامه داد: با افتتاح پروژه برون سپاري دريافت الکترونيکي اظهارنامه و پرداخت ماليات از طريق دفاتر پستي ، از اين پس ادارات پست تهران آمادگي دارند تا اظهارنامه هاي مالياتي موديان را دريافت و به سازمان امور مالياتي کشور ارائه دهند.

.

وي، خاطرنشان کرد: روحيه برون سپاري و خدمت رساني به مردم در سازمان امور مالياتي کشور بيش از هر سازمان ديگري به چشم مي خورد و ما هم تلاش مي کنيم با همکاري بيشتر با اين سازمان زمينه تسيهل امور مربوط به موديان و مشتريان را فراهم کنيم.

.

—————————————————————————

لينك هاي مرتبط :

تشریح مراحل تکمیل و تسلیم اظهارنامه الکترونیکی در واحدهای پستی

افتتاح پروژه برون سپاری ارسال اظهارنامه مالیاتی

.

محل تبلیغ شما

5 نظرات
  1. محمد می گوید

    باسلام
    کتابفروشی ذارم جهت اظهارنامه مالیاتی چه کاربایدبکنم

  2. مدیر سایت می گوید

    عرض سلام و احترام
    اظهار نامه را تكميل و ارسال بفرمائيد.
    موفق باشيد.

  3. مصطفی احمدی می گوید

    سلام ما یک کامیون باری معاف ازمالیات داریم باز بایش اظهار نامه پرکردیم لازم است اظهارتامه الکترنیکی هم پرکنیم؟ مراحلش چیست؟

  4. مدیر سایت می گوید

    با سلام واحترام
    بله شما هم با احتساب معافيت حقوق سالانه مي بايست اظهارنامه را تكميل كنيد.

  5. مینا صباحی می گوید

    باسلام
    برای ارسال الکترنیکی اظهارنامه مستغلات باید چیکار کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.